Om tjänsten

Besök hemsida
Omfattning Heltid
Publicerad 2024-03-28

Vi söker dig som vill jobba som handläggare genom att hjälpa våra kunder såväl svenska som utländska att erhålla betalning för sina utestående kundfordringar. Tjänsten är delad 50/50 mellan Hojab utland och Hojab fakturaservice vilket innebär en stor variation och utveckling inom rollen.

Om rollenI den här rollen blir du del av ett team på 5 personer, som tillsammans arbetar med ärenden/fakturor som ligger både inom och utom Sveriges gränser. Du kommer självständigt ansvara för våra klienters gränsöverskridande ärenden. Detta innebär att du kommer ha löpande kontakter med våra klienter, ombud och samarbetspartners i Sverige och utlandet samt gäldenärer såväl i som utanför Sverige. Du kommer att arbeta i olika internationella ärendeplattformar, samt i våra egenutvecklade system och det är väldigt viktigt att ha en god struktur och ordning i sina ärenden, då det kan vara många som hanteras parallellt.

Vem söker vi? För att trivas i rollen ser vi att du som person är flexibel, noggrann och gillar att arbeta på ett strukturerat sätt. Vi ser vidare att du är prestigelös och har lätt för att samarbeta med kunder, samarbetspartners såväl som med dina kollegor. Då det tidvis också kan vara högt tempo ser vi att du har god förmåga att hantera dessa situationer väl och är trygg i din roll. Du är vidare ansvarstagande för ditt arbete och förstår vikten av att det blir gjort på ett noggrant sätt. Du har även:

  • Erfarenhet från en liknande roll eller motsvarande arbetslivserfarenhet
  • Mycket god datorvana och förmåga att sätta dig in i nya system
  • God förståelse för ekonomi
  • Förmåga att kommunicera väl på svenska och engelska, både i tal och skrift

Om SveaI 40 år har vi fungerat som finansieringspartner till företag och därigenom hjälpt dem nå och överstiga sina mål! På Svea råder en entreprenöriell anda, flexibilitet och en utpräglad familjär företagskultur. Gemenskap är viktigt för oss och vi jobbar för mångfald och att alla ska känna en delaktighet och möjlighet att kunna påverka. På Svea värdesätter vi worklife balance och har en tydlig gräns mellan arbetsliv och privatliv. Vi sitter i nya och fräscha lokaler i Arenastaden, Solna. Välkommen att följa med oss på vår fortsatta resa!

AnsökanVi tar inte emot ansökningar via mail. Om du har frågor om tjänsten går det bra att kontakta Johanna Rooth på [email protected]. Urval och intervjuer sker löpande och vi önskar tillsätta tjänsten så snart som möjligt, så skicka din ansökan redan idag!

Mer info

Omfattning Heltid
Varaktighet Tillsvidare
Antal platser 1
Lön Fast månads- vecko- eller timlön

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Dela annons