Det finns nu en ny version tillgänglig för ledigajobb.se. Klicka på uppdatera eller ladda om sidan för att få tillgång till den nya versionen.
Service- och supporthandläggare till kund i söderort
Är du en person som trivs i sociala miljöer och brinner för att leverera förstklassig service? Vår kund är ett innovativt IT-företag i Söderort med huvudfokus på cirkulära och hållbara erbjudanden samt ett stort ansvarstagande för att agera som en positiv kraft i samhället.
Vi söker nu en engagerad handläggare för att stärka upp dess service- och supportteam.
Vad innebär rollen?
I denna roll kommer du att hantera och svara på inkommande ärendeförfrågningar innefattande allt ifrån avtalshantering till att lämna prisförslag på en hårdvarureparation. Du håller löpande dialog med kunder och interna intressenter samt tillhandahåller du system- och hårdvarusupport. Förfrågningarna kommer in via telefon, mejl och chatt.
Du kommer ingå i ett sammansvetsat och välkomnande team med flerårig kompetens och erfarenhet. Således finns goda möjligheter till upplärning.
Vem är du?
Du är en noggrann person med ett strukturerat arbetssätt. Din nyfikenhet och frågvisa natur hjälper dig att bygga upp din kompetens och bli självgående. Teamet arbetar under mottot "frihet under ansvar", och du är därför en ansvarstagande person som ser till att slutföra dina uppgifter på ett tillfredsställande sätt.
Vi lägger stort fokus på dina personliga egenskaper i denna rekryteringsprocess.
Du erbjuds:
Tjänsten kan komma tillsättas innan slutdatum passerat, ansök så snart som möjligt.
Om Jobwise
Vi tror på att bra ledare attraherar och bibehåller bra personal. Med den filosofin ska vi skapa det bästa bemanningsföretaget i världen
Som anställd på Jobwise så får du inte bara en attraktiv anställning där du omfattas av kollektivavtal och schyssta villkor. Du blir även en del av ett företag som anstränger sig för sina anställda. Vi kommer att vara ditt personliga bollplank och kommer finnas där för dig när du behöver det.