OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.

Om tjänsten

Besök hemsida k2c.se
Omfattning
Publicerad 2024-03-28

Drivs du av en nöjd kund och vill bidra till en enkel och effektiv kundresa? Då har vi kanske rollen för dig!

Om arbetet: arbetsuppgifterna kommer bestå av att bemöta kunder och deras önskemål primärt via telefon men även via Mail. Frågorna kan variera i form av leveransfrågor, returfrågor men även komplexa frågor som reklamationer och kunna ta beslut utifrån aktuell information man har. Just för denna tjänsten kommer man sitta och arbeta för en av våra kunder i deras system mot deras kunder men man kan även framöver få jobba mot andra företag och andra uppdragsgivare.

Om dig:

Har du jobbat med kundservice tidigare så är det meriterande. Har du även jobbat med service via telefon där leveransfrågor, returhantering och reklamationshantering ingått så är det meriterande! Vi ser gärna att man har en förkunskap om hur e-handel fungerar i stora drag. Man kommer få utbildning internt i systemen som används samt samtalsstyrning och respektive rutiner för just de frågorna man kommer besvara.

Det är meriterande om man har ett affärsmannaskap och kan se ett scenario från olika perpektiv

Arbetslivserfarenhet

Tidigare erfarenhet av kundservicearbete ser vi som meriterande men är inget krav

God förmåga att uttrycka dig i både det svenska språket både i tal och skrift obehindrat!

God datorvana.

Om oss

K2C in Sweden AB är ett expansivt tillväxtbolag inom Contact Center-branschen som präglas av teknisk innovation och en unik känsla för service i alla dess olika former. Våra samarbetspartners är i huvudsak välkända varumärken inom olika branscher såsom detaljhandel, resebranschen, byggbranschen och hälsobranschen m.fl. Vi erbjuder ett brett utbud av kundanpassade lösningar inom högklassig kundservice, olika tekniska plattformar, ledarskapsutbildningar och föreläsningar samt olika konsult och uthyrningstjänster. Med vårt skandinavisktalande huvudkontor i Helsingborg har K2C över 50års erfarenhet inom branchen där vi hanterar över 1,5 miljoner antal kundkontakter om året. Läs mer på www.K2C.se

Denna rekrytering sker löpande och grupper skall tillsättas i April och Maj i samband med interna utbildningar.

Skicka ansökan

Mer info

Antal platser 8
Lön Fast månads- vecko- eller timlön

Dela annons