OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.

Omfattning Heltid
Publicerad 2024-03-27

Förenade Bolag har mer än 20 års erfarenhet av att identifiera, varna för och hantera bedrägeriförsök mot företagare i Sverige. Vi är specialiserade på den här typen av kriminalitet, hur den fungerar, juridiken bakom och effekterna i hur den drabbar både företagen och företagarna. En del av vår framgångssaga är den populära kundtjänsten, som hjälper våra medlemmar med juridiska spörsmål och konkreta ärenden inom vårt verksamhetsområde.

Vi söker nu en medarbetare till vår kundtjänst. Tjänsten består av 50-70% ärendehantering och resterande tid administrativa uppgifter.

Vad vi söker

Vi söker dig som trivs med att arbeta självständigt med kundkontakt, administration och ekonomi i en föränderlig miljö. Vidare är du duktig på att ta egna initiativ och skapa effektiva lösningar med service ständigt i fokus. Personlig kontakt är en stor del av kundtjänstjobbet och att kunna kommunicera på ett naturligt vis i både tal och skrift, med personer som har olika ställning och bakgrund är ett måste.

Arbetet är omväxlande, Det är avgörande att du har ett serviceinriktat arbetssätt och ger ett bra bemötande i all kontakt med andra. Vidare krävs ett noggrant och strukturerat arbetssätt. Allt måste ske korrekt men ett problem kan ibland ha flera lösningar.

Arbetet innefattar bland annat; kontakt med kunder via mail och telefon, hantering av ärenden åt de kunder som behöver hjälp, utreda nya bedrägerier, analysera och bestrida orderunderlag och fakturor, tipsa och varna företagare genom våra sociala medier - nyhetsbrev - hemsida, teckna avtal med nya kunder, administrativa uppgifter såsom t.ex. fakturering. Även ett helhetsansvar för arbetsplatsen/lokalen (ej personalen) vad gäller förbrukningsvaror o.likn.

För att trivas i rollen behöver du

  • Ha ett öga för detaljer och vara noggrann
  • Vara självgående, kommunikativ, strukturerad och kvalitetsmedveten
  • Vara serviceinriktad, flexibel, effektiv och kunna prioritera bland inkommande uppgifter
  • Uppskatta att branschen ofta är föränderlig, vilket erfordrar att du är anpassningsbar och lösningsorienterad.
  • Tycka att det är roligt att ge service och support
  • Vara stresstålig, initiativrik och prestigelös

Kvalifikationer för tjänsten

  • Tidigare erfarenhet från administrativt arbete
  • God förmåga att uttrycka dig väl i svenska i både tal och skrift
  • Ha lätt för att sätta dig in i nya processer och system
  • Studier i juridik är meriterande men inget krav då vi utbildar internt
  • Erfarenhet av att driva eget företag, på ansvarsposition eller av att jobba inom mindre företag är meriterande
  • Datorvana (Word, Excel, Outlook) gärna Visma/SPCS

ARBETET:

Arbetstid 40 timmar/vecka. Dagtid. 8:00-17:00.

Arbetet sker på plats på kontoret i centrala Göteborg.

Tillträde maj 2024

Vi undanber oss vänligt men bestämt direktkontakt från bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.

Skicka ansökan

Mer info

Omfattning Heltid
Varaktighet Tillsvidare
Antal platser 1
Lön Fast månads- vecko- eller timlön

Dela annons