OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.

Om tjänsten

Besök hemsida
Omfattning Heltid
Publicerad 2024-03-26

Just nu får vi på Manpower in många uppdrag från både befintliga och nya kunder. Vi behöver därför utöka vår personalstyrka med nya talanger. Hos oss får du en trygg anställning och fina förmåner. Låter det intressant? Vänta inte med din ansökan! Det här är ett konsultuppdrag med start så snart som möjligt augusti och som varar 6 månader med god chans till förlängning. Du kommer att vara anställd av Manpower men arbeta hos vår uppdragsgivare. Just nu får vi på Manpower in många uppdrag från både befintliga och nya kunder. Vi behöver därför utöka vår personalstyrka med nya talanger. Hos oss får du en trygg anställning och fina förmåner. Låter det intressant? Vänta inte med din ansökan! Det här är ett konsultuppdrag med start så snart som möjligt augusti och som varar 6 månader med god chans till förlängning. Du kommer att vara anställd av Manpower men arbeta hos vår uppdragsgivare. Vad går arbetet som konsult ut på? Ditt uppdrag som konsult hos oss kommer att utföras hos en kund som har sitt kontor Norr om Stockholm dit du tar dig enkelt med kollektivtrafiken. Rollen utgör ett utmanande administrativt och koordinerande arbete med varierande arbetsuppgifter som bl.a. innefattar felanmälningar, fakturahantering, leverantörsbeställningar, ekonomiska arbetsuppgifter samt bistå som stöd åt arbetsledare, drifttekniker och våra kunder. Anställningen inleds med en introduktionsutbildning där du får lära dig det du behöver veta för att komma igång med jobbet på bästa sätt. I rollen krävs ett nära samarbete med avtalsansvariga, underentreprenörer, leverantörer och beställare hos kunden. Du fyller en viktig roll att säkerställa leveranserna till en av våra större kunder med en nära anknytning till ett geografiskt område. Arbetet utförs på kontoret måndag - fredag och dina arbetstider är 7:00-15:30 och 7:30 - 16:00 inkl. 30 min lunch. Din profil För att trivas i rollen söker vi en social och engagerarad personlighet med öga för detaljer. Du har lätt för att ta folk och är van att ha många kontakter, främst via telefon. Vi ser gärna att du deltar i effektiviseringsarbete och kommer med förbättringsförslag i arbetssättet med din respektive arbetsledare och medarbetare i kontraktet. Vidare är du en person som arbetar med struktur och förhåller dig till gällande rutiner, samtidigt som du är stresstålig då "tempot" oftast är högt. Vi söker dig som har mycket goda kunskaper i svenska och engelska samt har god datorvana då arbetsuppgifter hanteras i olika system, både interna och externa. Vi söker dig som har gymnasieexamen, gärna med kunskap inom fastighetsteknik och även ekonomi eller motsvarande från arbetslivet. Du har en personlighet som är nyfiken och med förmåga att ta egna initiativ. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet och vi ser gärna att du vill växa och utvecklas. Vi välkomnar framför allt dig med goda kunskaper inom administration, kundsupport och service att söka tjänsten, och ser även gärna att du har erfarenhet av att arbeta över telefon. Tveka inte att söka tjänsten även om du inte uppfyller exakt alla krav - vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.

Mer info

Omfattning Heltid
Varaktighet 6 Månader eller längre
Antal platser 1
Lön Fast månads- vecko- eller timlön

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Dela annons