OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.
Vill du vara den som möter våra kunder med genuint engagemang och med bra kompetens? Har du en passion för att hjälpa andra och drömmer om att vara en del av ett fantastiskt team? Om svaret är ja, då är du precis den typen av person som vi på Transcom letar efter!
Dina fördelar med att jobba hos oss:
På Transcom tror vi att när kunderna får rätt service och när arbetsmiljön är trivsam, så trivs även du som medarbetare. För oss är samhörighet och individuell utveckling kärnpunkter, och vi ser alltid till att du som medarbetare är vår mest värdefulla tillgång. Utöver en modern arbetsplats erbjuder vi dig också utrymme för dina idéer och:
Din roll som Kundsupport-specialist:
I denna roll kommer du att vara den viktiga länken mellan Tele2's kunder och den hjälp de behöver. Genom att besvara samtal gällande TV- och bredbandssupport kommer du att lösa problem och ge tydliga svar på deras frågor. För att lyckas i rollen behöver du vara en skicklig lyssnare som kan hantera även de mest stressiga situationer. Att förstå och sätta dig in i kundens behov är avgörande, och du kommer också att ha möjlighet att presentera skräddarsydda lösningar och tilläggstjänster som kan gynna kunden.
Arbetsvillkor:
Om dig:
Vi letar inte efter någon som redan kan allt – vi söker dig med viljan att lära och en uppskattning för fantastiska kollegor. Som problemlösare är du redo att ta dig an utmaningar på ett kreativt sätt och du har ett starkt intresse av att utveckla ditt sätt att hjälpa kunder på bästa möjliga sätt. Dina tidigare kompetenser inkluderar:
Rekryteringsprocessen
När din ansökan har inkommit kommer vi att skicka dig tester. Dessa tester är en viktig del av processen eftersom vi inte ber om att du bifogar ett CV. Vi uppskattar din fulla medverkan i att genomföra testerna. Efter testerna kommer vi att kontakta dig för en intervju där vi kommer att diskutera förutsättningar och förväntningar.
Om du vill få en föraning om hur det är att arbeta på Transcom, är du välkommen att besöka vår Instagram @TranscomSverige.
Vi ser fram emot att ta del av DIN ansökan!
Om Transcom 🌎
Transcom är en global specialist inom kundservice och kundnöjdhet genom vårt omfattande nätverk av 90+ kontaktcenter i 28 länder på 33 språk. Vi drivs av innovation och har en passion för att hjälpa människor att lösa problem. Dessutom är vi en av Sveriges största arbetsgivare för unga människor. På Transcom är vi engagerade. Till våra kunder och varandra. Varje dag börjar någon sin resa med Transcom. Att ta den potential som finns idag och omvandla den till kompetens för framtiden. Att bli noterad för att arbeta hårt, vara en lagspelare och stötta andra. Bidrar med positiva och varaktiga förändringar i sitt team och till samhället. Det är precis så vi är på Transcom. Här bryr vi oss om varandra. Du är inkluderad, precis som du är, från dag ett. Med rätt tankesätt finns det ingen ände på hur långt vi kan gå tillsammans.