OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.

Omfattning Heltid
Publicerad 2024-03-26

Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Vill du jobba med att förbättra människors vardag? Trivs du att arbeta inom servicebranschen och har en känsla för kundbemötande och problemlösning? Då är det dig vi söker! Vi söker just nu nu kundservicemedarbetare på till vår kund Allente med startdatum 2024-04-08 (100%). Du kommer att supportera norsktalande kunder och därför viktigt att du är bekväm med det norska språket. Vi erbjuder dig:
  • Många diverse interna utvecklingsmöjligheter
  • Personalaktiviteter, event och roliga tävlingar
  • En spännande och glädjefylld arbetsplats med fantastiska kollegor!
  • Friskvårdsbidrag, Edenred-kortet samt många andra förmåner
  • Lön enligt kollektivavtal med möjlighet till generösa bonusar
  • Fullt betald intern utbildning vid start av tjänsten
  • Ett modernt kontor i centrala Göteborg
  • Heltidstjänst på 100%
Vi söker dig som: Har ett stort intresse för att hjälpa människor, och underlätta deras vardag. För att trivas i rollen ser vi att du är serviceminded, professionell, och noggrann. Du har förståelse, och kan anpassa dig efter kundens behov, samtidigt som du med säkerhet vägleder till en lösning. Du har även en god förmåga att ta ansvar, och motiveras av, samt är positivt inställd till att söka efter lösningar. Du är även bekväm med att förstå Norska då du kommer att supportera endast norsktalande kunder.
  • Har grundläggande datorkunskap samt tillgång till en ostörd arbetsplats i hemmet
  • Är serviceorienterad, professionell men också ansvarstagande, målintriktad, stresstålig och gillar problemlösning
  • Tidigare erfaranhet av kundservice är inget krav, men meriterande
  • Är minst 18 år
  • Är flytande i Svenska, samt bekväm med det Norska språket
  • Är bosatt i Sverige
Om tjänsten: Hos oss arbetar du med att hantera inkommande samtal, chattar och mejl där du analyserar problem och på ett snabbt, engagerat och pedagogiskt sätt löser kundernas ärenden. Arbetstiderna är främst vardagar men det kommer att förekomma kvällskift samt helgskift. Dina främsta arbetsuppgifter kommer att vara: 📞 Kundsupport via inkommande telefonsamtal, mail och chattar där du analyserar problem av teknisk karaktär, prenumeration och faktura på ett snabbt, engagerat och pedagogiskt sätt löser kundens fall av både enkel och komplicerad karaktär 💵 Merförsäljning – där du gör en behovsanalys och informerar alla kunder om pågående kampanjer i varje konversation 💻 Meriterande om du tidigare jobbat inom olika typer av programvara samt trivs med multitasking ⏳ Du kommer att arbeta med uppsatta mål där du bland annat kommer bedömas utifrån samtalstid, kundnöjdhet och försäljningsmål 📅 Startdatum 8 April Öppettider: Måndag-Fredag: 09:00-20:00 Lördag-Söndag: 10:00-18:00 För att trivas på Teleperformance Du uppskattar att jobba på en energifylld arbetsplats och ser gärna problem som en spännande utmaning. Teleperformance är ett snabbt växande företag där individer som skapar resultat, har goda möjligheter till avancemang både i Sverige och internationellt, du motiveras och värderar därför personlig utveckling. I rekryteringsprocessen genomför vi obligatoriska bakgrundskontroller på samtliga kandidater och fullständiga gymnasiebetyg krävs. Det krävs även att du är flytande i svenska i både tal och skrift. Du blir anställd av Teleperformance och arbetar på vårt kontor vid Backaplan. Tjänsterna är på heltid och inleds med en provanställning på 6 månader innan övergång till en tillsvidaretjänst. VIKTIG INFORMATION När du sökt tjänsten så kommer du få tillgång till en digital intervju med chat-roboten Hubert som tar ca 10-15 minuter. Vi ser gärna att du svarar på intervjun inom 48 timmar för att snabbt komma vidare i processen. Kolla gärna denna artikel innan intervjun för tips och tricks: https://my.hubert.ai/advice-before-hubert-interview/sv-se Syftet med Hubert-intervjun är att vi vill ge alla kandidater möjligheten att berätta mer om sig själva samt för oss att säkerställa att alla kandidater blir bedömda på samma sätt, oavsett kön, ålder och etnicitet. Du kommer därefter bli kontaktad av en av våra rekryterare. Vid eventuella frågor, vänligen kontakta: Milad Nori, [email protected] Fraud Warning: Teleperformance hiring managers only use @Teleperformance.com email addresses to contact you. If you receive emails from Teleperformance hiring managers from any other addresses or personal email accounts, please contact us at [email protected]

Mer info

Omfattning Heltid
Varaktighet Tillsvidare
Antal platser 1
Lön Fast månads- vecko- eller timlön

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Dela annons