OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.

Om tjänsten

Besök hemsida bahnhof.se
Omfattning Heltid
Publicerad 2024-03-25

Om jobbet

Bahnhof letar förstärkning till sommaren 2024 till vår kundtjänst i Göteborg. Vi vill anställda 3 personer som kan hålla arbetet i rullning när de ordinarie medarbetarna är på semester med start i maj. Vi ser gärna att du kan arbeta under hela sommaren. Det finns även möjlighet att börja arbeta redan februari/mars så om du är intresserad av det så tveka inte att nämna det i din ansökan. Efter sommaren finns det goda möjligheter till förlängning och tillsvidareanställning för rätt person.

Om tjänsten

Du är personen som våra privatkunder ringer när de vill beställa bredband eller om internetanslutningen inte fungerar som den ska. Beroende på vad kunden har för problem kommer du tillämpa olika felsökningsrutiner. Jobbet bygger mycket på samarbete - du ska kunna kommunicera, förklara och arbeta tillsammans med olika typer av kunder.

Frågorna kan vara av varierande karaktär och svårighetsgrad, men oroa dig inte! Vi ser till att du kan allt du behöver veta innan du börjar ta samtal. Din första vecka hos oss kommer bestå av utbildning, både teoretisk och praktisk. Du kommer få en genomgång av Bahnhofs produkter och tjänster, lyssna på kundsamtal, och ganska snart kommer du få ta dina egna samtal. Självklart har du en erfaren kollega vid din sida som du kan fråga när du undrar något. Du kommer även ha tillgång till vår ”inhouse-guide” där vi har samlat flera års kunskap om olika tekniska prylar och lösningar.

Kontoret är placerat mitt i centrala Göteborg, och här råder en familjär stämning med härlig gemenskap! Även om arbetet är individuellt så präglas atmosfären av en skön teamkänsla, och alla som arbetar på kundtjänsten uppmuntras att komma med egna idéer och förslag.

Om Bahnhof

Bahnhof är en internet- och telekomoperatör. Vi producerar bredbandstjänster och molntjänster i datahallar till företag och privatpersoner. Vi drivs av en brinnande tro på teknikens möjligheter. I många frågor är vi djupt engagerade i hur tekniken påverkar samhället på olika sätt. Vi har ett fokus som innebär att vi värnar privatliv och frihet på nätet.

Bahnhof erbjuder intressanta arbetsuppgifter med goda möjligheter till egen utveckling, och vi är övertygade om att en blandning av människor med olika bakgrund skapar en dynamisk och kreativ arbetsmiljö. Våra olikheter är vår styrka.

Ansökan

Mejla din ansökan bestående av ett personligt brev + CV till [email protected] senast den 24 april 2024 och döp mejlet till "Sommarjobb kundtjänst Göteborg”. Vi kommer kalla till intervjuer löpande och tjänsterna kan komma att tillsättas innan ansökningsperiodens slut, så skynda dig in med din ansökan!

Skicka ansökan

Mer info

Omfattning Heltid
Varaktighet 3 - 6 Månader
Antal platser 3
Lön Fast månads- vecko- eller timlön

Dela annons