OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.

Arbetsbeskrivning

Mölnlycke Health Care söker nu en Customer Experience Specialist. Syftet med denna position är att bidra till en smidig och problemfri kundupplevelse för Mölnlycke Health Cares kunder. I rollen som Customer Experience Specialist kommer du att ansvara för ta emot och behandla beställningar och förfrågningar enligt Mölnlyckes riktlinjer. Du kommer även att hantera klagomål relaterade till leverans och fakturering för att säkerställa en högkvalitativ kundupplevelse.


Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.

Ansvarsområden

  • vara den första och främsta kontaktpersonen för alla kundinteraktioner
  • ta ansvar för order till faktura-processerna för att säkerställa efterlevnad
  • ta emot och behandla beställningar
  • spåra kunders leveranser från orderregistrering till leverans
  • följa logistikproblem och koordinera leveranser

Kvalifikationer

Vi tror att du har arbetslivserfarenhet från en liknande roll inom kundservice där ditt arbete har inneburit ett högt affärsmässigt tänk. 

  • relevant utbildning
  • erfarenhet av kundservice i en internationell miljö
  • kunskap och förståelse för order-till-faktura-processer
  • erfarenhet av att arbeta i Microsoft suite och SAP
  • mycket goda kunskaper i svenska och engelska

Om företaget

Mölnlycke Health Care AB

Mölnlycke is a world-leading medical products and solutions company that equips healthcare professionals to achieve the best patient, clinical and economic outcomes. Our business is organised in the four business areas Wound Care, Operating Room Solutions, Gloves and Antiseptics, where customer centricity, sustainability and digitalisation are at the heart of everything we do. Mölnlycke employs around 8,400 people. The company headquarters are in Gothenburg, Sweden and we operate in more than 100 countries worldwide. Since 2007, the company has been part of Investor AB, an engaged owner of high-quality, global companies which was founded by the Wallenberg family in 1916. For more information, please visit www.molnlycke.com.

Mer info

Omfattning Heltid
Varaktighet Max 10 dagar
Antal platser 1
Lön Fast månads- vecko- eller timlön

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Dela annons