OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.

Om tjänsten

Besök hemsida pn.se
Omfattning Heltid
Publicerad 2024-03-20

Nu söker vi en Entitlement Excecutive till till Dun & Bradstreets team Entitlement Managementt i Solna! Brinner du för att ge kunden den bästa tänkbara servicen? Trivs du att arbeta administrativt i samband med kollegor? Då är Dun & Bradstreet rätt arbetsplats för dig. Information om tjänsten Professionals Nord söker nu för Dun & Bradstreets räkning en Entitlement Excecutive. Uppdraget är en del av vår personaluthyrning. Du kommer vara anställd av Professionals Nord och arbeta som konsult hos Dun & Bradstreet. Tanken är att du efter 12 månader kommer bli överrekryterad till kundföretaget. Den här rekryteringsprocessen hanteras av Professionals Nord och Bisnode Dun & Bradstreets önskemål är att alla frågor kring tjänsten går till [email protected] Du erbjuds: • En utvecklande roll i en dynamisk miljö • En gedigen introduktion och upplärning för att skaffa sig de verktyg som öppnar upp för att med tiden axla mer ansvar • En långsiktig arbetsgivare med fokus på medarbetaren Arbetsuppgifter Som en del av Nordic Customer Service-enheten är ditt uppdrag att säkerställa att kundservice och leveranser följer avtalen. Du kommer att hantera beställningar och supportfrågor för företagets kredit- och marknadstjänster. Du kommer att vara en del av en grupp på 8 personer inom ett team på 12. Ditt huvudansvar är att tillsammans med andra i teamet hantera faktureringsförberedelser, krediteringar och att ställa in behörigheter vid nya leveranser. Eftersom teamet hanterar fakturering av leveranser är behovet som störst den sista veckan varje månad, vilket kan påverka schemaläggning av semestrar. Som ny i teamet kommer du tillsammans med din närmaste chef att sätta upp en plan tillsammans för att stötta och stärka din roll. Kontoret ligger i Solna, men företaget erbjuder hybridarbete med möjlighet att arbeta hemifrån hälften av tiden. Vi söker dig som • Har tidigare erfarenhet av att arbeta i CRM-system, gärna Salesforce eller annat Backoffice system • Har tidigare erfarenhet av administrativt arbete • Har god data och systemvana • Har goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift Vi tror att du har hög förmåga att strukturera ditt arbete, professionell inställning och ett noggrant arbetssätt. För att du ska trivas bra teamet är du en sann lagspelare som är mån om dina kollegor och företagets arbetsmiljö. START: Gärna i april OMFATTNING: Heltid STAD: Solna URVAL: Sker löpande KONTAKT: Louise Adrianzon  Sök tjänsten genom att klicka på "sök jobbet" nedan. Vi går igenom urvalet löpande och kan därför ha gått vidare med kandidater innan annonsen stängs ner. Om du vill kan du även skapa en användare och ladda upp ditt CV och personliga brev. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via mail men har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta oss på [email protected]

Mer info

Omfattning Heltid
Varaktighet Tillsvidare
Antal platser 1
Lön Fast månads- vecko- eller timlön

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Dela annons