OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.

Om tjänsten

Besök hemsida adecco.se
Omfattning Heltid
Publicerad 2024-03-20

Är du en serviceinriktad person med erfarenhet av kundtjänst? Är du intresserad av att utveckla dina arbetserfarenheter genom framtida uppdrag? Vi på Adecco söker alltid efter framtida stjärnor som vill ha en chans att utvecklas inom sitt specifika område. Vill du bygga upp ditt professionella nätverk och knyta värdefulla kontakter? Då kan detta vara något för dig. Sök redan idag! Hur kan din arbetsdag se ut? Ditt ansvarsområde innebär främst att hjälpa kunder via telefon och mail. Beroende på vilket företag det gäller så kan arbetsuppgifterna variera från att besvara inkommande samtal till att ha en mer administrativt koordinerande roll. Du kan komma att jobba både mot Sverige eller andra marknader så som övriga länder i Norden: Danmark, Norge och Finland. Därmed är kunskaper i dessa språk högt meriterande. Som kundtjänstsmedarbetare kan ansvarsområdet innefatta: • Besvara inkommande samtal och mail från kund • Merförsäljning • Orderhantering • Reklamationer • Fakturering och kreditering • Leveransbevakning Det kan även förekomma andra typer av administrativa arbetsuppgifter beroende på hur det aktuella uppdraget ser ut. Var tyngdpunkten ligger i dina arbetsuppgifter varierar också mellan de olika uppdragen och din kompetens. Som konsult hos oss finns det därmed alla möjligheter för dig att utvecklas och växa i din yrkesroll! Om dig Vi söker dig som är serviceminded med ett prestigelöst och lösningsorienterat förhållningssätt. Vi ser gärna att du är noggrann och strukturerad i ditt arbetssätt och förstår värdet av en hög kundnöjdhet! Önskade kvalifikationer • Tidigare erfarenhet av att arbeta med kundtjänst / customer service • Van vid att kommunicera över telefon samt dator och system som arbetsverktyg • Obehindrade kunskaper i svenska och engelska språket, i tal och skrift • Kunskaper i danska, norska och finska språken är högt meriterande Om Adecco Tjänsterna tillsätts omgående och rekryteringsarbetet sker därför löpande under ansökningstiden, med reservation för semestertider. Våra kundföretag är av olika storlek och verkar i många olika branscher inom Göteborg, Kungsbacka eller Borås med omnejd. Arbetets omfattning är vanligtvis på heltid eller deltid, vardagar mellan kl. 08.00-17.00. Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden. För rätt person kan konsultuppdragen många gånger leda till erbjudande om anställning direkt hos våra kundföretag. Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden. Kontaktuppgifter Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Enna Dedagic via [email protected] Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via [email protected] Välkommen med din ansökan! Sökord Customer Service, Kundtjänst, Kundsupport, Customer Support, Svenska, Swedish, engelska, English, danska, Danish, norska, Norwegian, finska, Finnish, Göteborg, Kungsbacka, Borås, Adecco

Mer info

Omfattning Heltid
Varaktighet Tillsvidare
Antal platser 1
Lön Fast månads- vecko- eller timlön

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Dela annons