OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.

Omfattning Heltid
Publicerad 2024-03-18

Har du en bakgrund inom ekonomi eller juridik? Drivs du av kundkontakt och ekonomiadministration? Då kan denna tjänst hos ett av de ledande bolagen inom energilösningar vara perfekt för dig! Sök redan idag nedan. Om uppdraget Vi söker nu handläggare till en kund i Umeå som är verksam inom el och energi. Detta är ett konsultuppdrag via Bemannia med placering hos kund. Uppdraget är på heltid och beräknas pågå från april 2024 till 2024-08-30, med chans till förlängning. Under uppdraget arbetar du på plats i kundens lokaler. Kunden ser gärna att du finns tillgänglig under juli månad. Dina arbetsuppgifter Du kommer i denna roll att arbeta i ett engagerat team som består av två kollegor. Under sommaren kommer ytterligare sommarvikarier att finnas på plats. Arbetsuppgifterna innefattar sedvanliga arbetsuppgifter inom reskontra och betalflöden. Du kommer även att hantera följande områden: - In- och utbetalningar samt bokföring av dessa i kundens system - Telefonsamtal och mejlkontakt med kunder samt externa kontakter med inkassobolag Dina kvalifikationer - Påbörjad eller avslutad högskoleutbildning eller likvärdig inom ekonomi eller juridik. Alt. flerårig erfarenhet av likvärdiga arbetsuppgifter som vi bedömer relevanta för tjänsten - Erfarenhet av arbete med kundkontakt via telefon samt av administrativa arbetsuppgifter inom ekonomi och ekonomisystem - Goda kunskaper i svenska och engelska, såväl i tal som skrift - Goda kunskaper i MS Office, med fördel i Excel Meriterande - Grundläggande kunskaper om energimarknaden Vad vi erbjuder dig Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta. Om ansökan Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 2024-03-28. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Jaqueline Shafig, [email protected] För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 072 175 50 00. Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Mer info

Omfattning Heltid
Varaktighet 6 Månader eller längre
Antal platser 1
Lön Fast månads- vecko- eller timlön

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Dela annons