OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.
Vi söker en motiverad Service Support Team Lead till Klättermusen i Åre som kommer ha en betydande roll för att förbättra den övergripande kundupplevelsen genom att leda ett team av service- och supportspecialister. I rollen som Service Support Team Lead ansvarar du för att driva det dagliga arbetet, sätta och uppnå mål samt genomföra strategier för att förbättra den övergripande verksamheten och kundnöjdheten. Du kommer att vara en del av service-teamet baserat i Åre på Klättermusen och rapportera till chefen för e-handel.
Since 1975 Klättermusen has been a pioneer in making refined Scandinavian Mountaineering Equipment.
The designs combine utility and extreme durability, always with consideration of the environment in mind.
Klättermusen supports and inspires outdoor enthusiasts through unforgiving weather conditions and unpredictable terrains.
Rigorously tested in real-world conditions, the equipment embodies Klättermusen’s commitment to creating the best and most sustainable equipment available.
Omfattning:
Heltid
Anställningsform:
Tillsvidareanställning, anställningen påbörjas som ett bemanningsuppdrag (6 månaders visstidsanställning) för att övergå i en tillsvidareanställning hos Klättermusen.
Tillträde:
Omgående med hänsyn till uppsägningstid
I denna rekrytering samarbetar vi med OnePartnerGroup och du visar intresse för tjänsten via onepartnergroup.se.
För frågor och liknande är du välkommen att ta kontakt med Gustaf Wrangbäck på [email protected]
I denna process jobbar vi med löpande urval och tillsättning, vilket betyder att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag.
När du har visat ditt intresse matchar vi din ansökan med tjänsten och vi kontaktar dig via mail eller telefon för återkoppling.
I processen kommer sedan urval genom intervjuer, tester, referenstagning och bakgrundskontroll ingå för de kandidater som utifrån matchning med tjänstens kravprofil går vidare till kommande steg.
Testerna är ett verktyg för att kunna säkerställa ett kompetensbaserat urval samt för att bidra till mångfald, jämlikhet, objektivitet samt en fördomsfri rekryteringsprocess.
För oss är det viktigt att ta del av din upplevelse när du har sökt en tjänst hos oss.
Därför skickar vi ut en kort enkät när du har sökt tjänsten och när processen är avslutad.
Gällande ansökan så sker det via annonsen på OnePartnerGroups hemsida, vi hanterar inte ansökningar via mail på grund av GDPR.
Välkommen med din ansökan!