OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.

Om tjänsten

Besök hemsida
Omfattning Heltid
Publicerad 2024-03-18

Handläggare till Service Operations i Södertälje Brinner du för kundservice och söker ett arbete där du har daglig kontakt med kunder och återförsäljare i kombination med mycket administrativt arbete i ett högt tempo? Då är denna tjänst något för dig! Omfattning och tillträde: Konsultuppdraget startar omgående och pågår löpande. Tjänsten är på heltid, dina arbetstider är 08:00-16:45 (45 lunch) Manpowers välkända kund i Södertälje söker nu handläggare till en del av deras kundservice som hanterar serviceavtal, Service Operations, som idag består av 12 medarbetare. Avdelningen Operations ansvarar för kundservice och support samt det administrativa flödet gällande finansieringsavtal med tillhörande tjänster. Avdelningen är fördelad på fyra grupper och gruppen Service Operations ansvarar dels för kundservice och support, både via mail, telefon och chatt, samt det administrativa flödet gällande serviceavtal och tillhörande tjänster. Från avtal till avslut och alla däremellan förekomna ändringar. Deras kunder är privatpersoner, företag, återförsäljare, övriga avdelningar inom företaget samt märkesgruppers försäljnings- och servicefunktioner. Om uppdraget Uppdraget är ett konsultuppdrag på heltid med placering på vår kunds huvudkontor i Södertälje, endast 30 minuter från Stockholm. Arbetsplatsen genomsyras av kundens värderingar Tillit, Mod och Kunden i Centrum varpå vi söker dig som delar dessa. Arbetsuppgifter Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer bestå av att besvara frågor från kunder och återförsäljare över telefon, mail och chatt gällande serviceavtal. Utöver detta består arbetet också av support till återförsäljare samt övriga avdelningar inom företaget i såväl system- som produktfrågor samt support till slutkund i diverse avtals- och produktfrågor. Aktivering och avslut av serviceavtal, handläggning av förlängningar, överlåtelser, kontraktsändringar, fellistor, back-loghantering m.m. är några vanligt förekommande arbetsuppgifter. Kvalifikationer För tjänsten krävs minst gymnasieexamen, meriterande om du har en högskoleutbildning och/eller kunskap av att arbeta med kundservice och administration, gärna med erfarenhet från bilbranschen, tidigare arbete som servicerådgivare eller inom servicemarknad. Vi tror att du har har en god kommunikativ förmåga, såväl skriftligt som muntligt, i både svenska och engelska. Du har även goda datorkunskaper. För att lyckas i rollen har du en förmåga att anpassa dig vid snabba förändringar och sätter stort värde i att bemöta kunden på ett professionellt sätt i alla lägen. Som person är du lösningsfokuserad och har lätt att ta dig an nya arbetsuppgifter. Du tar egna initiativ, är ansvarstagande, noggrann och har förmågan att kunna prioritera samt arbeta självgående på ett organiserat och effektivt sätt. Om Manpower Manpower är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals attraktiva arbetsgivare över hela landet som våra kunder. Med vårt omfattande nätverk, lokalt såväl som globalt, kan vi erbjuda mängder av spännande lediga jobb som hjälper dig att bygga din karriär, både på kort och lång sikt. Hos oss kan du söka heltidsjobb eller extrajobb vid sidan av studierna Ansökan Varmt välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV, urval sker löpande. Har du frågor om tjänsten eller rollen som konsult är du välkommen att kontakta ansvarig konsultchef Robin Westin på [email protected]

Mer info

Omfattning Heltid
Varaktighet 6 Månader eller längre
Antal platser 1
Lön Fast månads- vecko- eller timlön

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Dela annons