OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.

Om tjänsten

Besök hemsida
Omfattning Heltid
Publicerad 2024-03-18

Om Berry Superfos i Lidköping

Berrykoncernen präglas av öppen och tydlig kommunikation vilket även gäller för anläggningen i Lidköping där företagskulturen är både öppen och prestigelös. Berry Superfos Lidköping 100 anställda designar, utvecklar och tillverkar innovativa förpackningslösningar. Vårt uppdrag är att tillföra värde till våra kunders produkter och vi strävar efter att erbjuda dem lösningar som stärker deras marknadsposition. Hela tiden, och i alla våra relationer, strävar vi efter att vara pålitliga, fördomsfria, hängivna, innovativa, fokuserade och socialt ansvarsfulla. Vi drivs av resultat och gör som vi säger. Vi inspirerar, vi lyssnar och vi förenklar.


Arbetsuppgifter och beskrivning

Vi erbjuder dig en spännande roll där Inköp, produktion och leverans möter varandra och är nära sammansvetsade. För att trivas i rollen och i gruppen är det viktigt att ha förståelse utifrån såväl leverantörs- som produktionsperspektivet.

I rollen ingår

· Operativt inköp där du planerar inköp, lägger beställningar och bevakar leveranser

· Uppföljning av leverantörernas kvalitet och leveransprecision

· Arbete med att minimera inköpskostnader som såväl kapitalbindning

· Fakturahantering

· Arbete med system och registervård och artikelregistrering

· Arbeta med leverantörsutveckling och processutveckling

Din bakgrund och kompetens

För att lyckas i rollen krävs intresse och processförståelse för hela leveranskedjan, god analytisk förmåga samt kunskap och erfarenhet inom såväl inköp som hela leveranskedjan. God svenska och engelska i tal och skrift samt goda IT-kunskaper är ett krav. (Microsoft Dynamics (Ax) är mycket meriterande)

Som person är du positiv, strukturerad, kommunikativ och har förmågan att anpassa dig till olika situationer och olika personer.

Du trivs med att arbeta i ett team men har även förmågan att arbeta självständigt och är en ansvarskännande person. Du är intresserad av att jobba med förbättringsarbete och vidareutveckling av processer och leverantörer.

Då vi tillämpar löpande urval ber vi dig att ansöka så snart du kan.

Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid, arbetstiden är dagtid och tillträde sker snarast möjligt

Vid frågor kontakta vår Supply chain Manager Kasper Frisk, 0510-310003

Välkommen med din ansökan senast 2024-04-01

Skicka ansökan

Mer info

Omfattning Heltid
Varaktighet Tillsvidare
Antal platser 1
Lön Fast månads- vecko- eller timlön

Dela annons