OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.

Omfattning Heltid
Publicerad 2024-03-15

Kundtjänstkoordinator till John Mattson! Är du en engagerad och kommunikativ person som trivs i en roll där kundservice är i fokus? Trivs du med fartfyllda arbetsdagar med varierande arbetsuppgifter där du har en viktig roll i ett starkt och tryggt kundtjänstteam? Söker du en roll där du både får ge service via telefon, digitala kontaktvägar samt fysiska besök? Då kan du vara den kundtjänstkoordinator John Mattson letar efter! Välkommen med din ansökan redan idag - vi tillämpar löpande urval. Just nu befinner sig John Mattson i en utvecklingsfas och söker en kundtjänstmedarbetare till förvaltningsteamet som brinner för att arbeta med god service till våra hyresgäster och samarbetspartners men även internt då rollen innebär mycket koordinering i kundtjänst. I rollen ingår bland annat att bemanna kundtjänsts reception och telefon, digital kommunikation med hyresgäster samt nyckelhantering Hos John Mattson erbjuds du: - En trivsam och dynamisk arbetsplats med en öppen och lättsam stämning - Arbete i ett tryggt och engagerat team där alla stöttar varandra - Variationsrikt arbete med stort ansvar för servicen i kundtjänst - En central och mycket viktig roll där du får användning av din positiva energi, tålamod, stresstålighet och goda servicekänsla. Arbetsuppgifter - Ge information och service till hyresgäster via telefon och digitala kontaktvägar som bland annat mail och chatt - Bemanning av receptionen - Nyckelhantering till främst entreprenörer och hyresgäster men även internt till bland annat fastighetsteknikerna - Stöd till kundvärdarna som ingår i kundtjänstteamet gällande hyresgästdialogen, uthyrning och uppsägning av lägenheter, förråd och parkeringsplatser - Ha ett övergripande ansvar för olika digitala nyckelsystem samt utveckla nyckelhanteringsprocessen - Bidra till att befintliga arbetsprocesser inom kundtjänst effektiviseras och digitaliseras Vi söker dig som - Har en avslutad gymnasieutbildning - Har minst två års arbetslivserfarenhet av en liknande roll där du arbetat med kundservice, reception, växel eller liknande - Är flytande i svenska och engelska, både i tal och skrift - Har goda datorkunskaper och lätta för att lära dig nya system - Har ett positivt förhållningssätt, lätt för att samarbeta och älskar att ge god service - Är noggrann, ansvarstagande och har en god organisationsförmåga - Klarar av att periodvis ha en hög arbetsbelastning och arbeta under högt tempo när många saker händer samtidigt - Är driven och tycker om att samarbeta, ta initiativ och lösa problem Det är meriterande om du har - Arbetslivserfarenhet av liknande arbetsuppgifter inom fastighetsbranschen, framförallt inom bostäder och hyresrätter - Har arbetat med digitala nyckelhanteringssystem - Har arbetat med att bemanna chatt och andra kundvårdssystem Om John Mattson John Mattson äger och förvaltar ca 4300 hyresrätter i fem kommuner i Stockholmsregionen, Lidingö, Sollentuna, Stockholm, Nacka och Upplands Väsby. Bolaget grundades 1965 av byggmästare John Mattson och verksamheten drivs än idag utifrån en värdegrund baserad på långsiktighet, professionalitet och engagemang. Vår vision är att skapa goda livsmiljöer över generationer. Vi vill erbjuda en välfungerande vardag för alla genom förvaltning och utveckling av trivsamma bostäder och trygga boendemiljöer. John Mattson är börsnoterat på Nasdaq Stockholm. Läs mer om oss på: www.johnmattson.se (http://www.johnmattson.se)Detta är en direktrekrytering med placering på Lidingö. Start i april. Vi tar inte emot ansökningar vi mail eller telefon.

Mer info

Omfattning Heltid
Varaktighet Tillsvidare
Antal platser 1
Lön Fast månads- vecko- eller timlön

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Dela annons