OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.

Vill du arbeta i en varierad roll där du kombinerar administration med fysiskt arbete? Vi söker nu en Administratör till vårt team på Infracare Sweden. Här får du både jobba med administration och hantera in- och utleveranser. Varmt välkommen med din ansökan! Om tjänsten Som Administratör hos oss på Infracare kommer du ha varierade arbetsuppgifter. Det innebär bland annat att svara på mail och i telefon, dirigera samtal samt följa upp och ta emot order från våra befintliga kunder. Du kommer också hantera kemregistret och göra ändringar i tekniska säkerhetsdatablad, samt uppdatera vår hemsida med nya information. Att beställa produktionsmaterial och hålla våra leverantör-, material- och ISO-register uppdaterade, kommer också vara en del av dina ansvarsområden. Under sommarhalvåret- ungefär en till två dagar i veckan, kommer du hantera in- och utleveranser av gods. Detta inkluderar att lasta och lossa lastbilar, plocka order och boka transporter som sker genom Fortnox. Som Administratör på Infracare Sweden blir du spindeln i nätet där du får möjlighet att själv strukturera och planera dina arbetsuppgifter utefter verksamhetens behov. Rollen är flexibel och kan vara på antingen 80 eller 100%, beroende på dina önskemål om arbetstid. Om bolaget Infracare Sweden AB grundades 2018 och är ett expansivt bolag som jobbar inom infrastruktur, huvudsakligen inom vägbyggnad, vägunderhåll och flygplatser. Vi omsätter ca 50 miljoner och är idag ett 10-tal anställda fördelade över södra halvan av landet. Vi stävar efter att hitta smarta lösningar på vanliga problem. Det gör vi genom att erbjuda marknaden nya produkter och tjänster. Infracare har agenturer för ett antal bolag som är marknadsledande inom sina segment. Vi utför även entreprenader kopplade till våra produkter och innehar ramavtal med Swedavia och de stora asfaltbeläggnings bolagen i Sverige. Vårt huvudkontor och lager är beläget i Gråbo som tillhör Lerums kommun. Läs mer om oss på www.Infracare.se Om dig Som person är du strukturerad, noggrann och har god kommunikationsförmåga där du kan uttrycka dig obehindrat i svenska och engelska såväl i tal som skrift. Du trivs med att ha många bollar i luften samtidigt och tycker om när ingen dag är den andra lik. Troligen har du arbetat med administration eller liknande arbetsuppgifter sedan tidigare och har god förmåga att strukturera dina arbetsuppgifter och ser vad som behöver göras. Har du erfarenhet från ekonomiarbete eller marknadsföring i form av sociala medier och webbhantering ser vi det som ett stort plus. Har du dessutom arbetat i Fortnox eller annat affärssystem är det meriterande. Eftersom rollen delvis även innebär hantering av in- och utleveranser och kan innebära en del tunga lyft, har du inget emot att arbeta fysiskt. Kanske har du till och med lagererfarenhet från tidigare arbetsroller? Innehar du dessutom truckkort ser vi det som meriterande, men är inget krav. Vidare kan du som Administratör arbeta självständigt likväl som du trivs att samarbeta med kollegor. Vi vågar lova att arbetet aldrig kommer bli enformigt, varpå vi tror det är en fördel om du gillar att hantera flera uppgifter samtidigt och där du får vara flexibel. Varmt välkommen till oss på Infracare Sweden! Ansökan Ansökan sker på speedgroup.se. För mer information om tjänsten, välkommen att kontakta Rebecka Henriksson på [email protected] eller Annika Hanson på [email protected]. Urval sker löpande, så missa inte chansen – ansök redan idag! ____ Sökord: Administratör, Sekreterare, Koordinator, Office Manager, Administrationsspecialist, Kontorssamordnare, Ekonomiassistent, Administrativ assistent, Fortnox, Truckförare, Inleverans, Utleverans

Mer info

Omfattning Heltid
Varaktighet Tillsvidare
Antal platser 1
Lön Fast månads- vecko- eller timlön

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Dela annons