OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.

Omfattning Heltid
Publicerad 2024-03-13

Söker du ett meriterande och givande sommarjobb? Är du en fena på att skapa goda kundrelationer? Har du tidigare erfarenhet av kundtjänst och logistik och brinner för att leverera god service? Är du dessutom lyhörd, lösningsfokuserad och trivs i en roll med många varierande arbetsuppgifter och mycket kundkontakt? Då har vi jobbet för dig!

Om tjänsten

Tjänsten på Customer Operations är en heltidstjänst som varar under perioden juni – augusti 2024.


Arbetsuppgifter

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att vara ordermottagning, lättare logistikärenden och kundtjänstärenden. Vid hantering av ordermottagning arbetar du främst med att ta emot och administrera orders. Därtill tar du även emot och hanterar inkommande supportärenden, fakturerar och ser till att våra leveranser når kunderna i tid. Du är med och ansvarar för att förfrågningarna som kommer till oss hanteras snabbt och korrekt. Vidare har du daglig kontakt med kunder, kollegor och distributörer över telefon och mejl och hanterar ärenden av olika omfattning. Du arbetar tätt tillsammans med dina kollegor på kontoret, så hos oss är social kompetens högt meriterande.

Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper

• Arbetslivserfarenhet inom service, support, administration eller en roll som innefattat kundbemötande är meriterande.

• God datorvana, erfarenhet av Dynamics 365 Business Central och/eller Salesforce är meriterande

• God förståelse och ett stort intresse för service

• Stresstålig

• Flytande svenska och god engelska i tal och skrift.

Vi tror att du som söker har ett starkt kund fokus och är serviceinriktad. Du är kommunikativ och duktig på att hantera en varierad arbetsbelastning samt vet hur du ska driva dina egna processer framåt. Du har förmågan att agera snabbt och du är bekväm med att fatta beslut och agerar utifrån dessa. Du trivs att arbeta tätt tillsammans med dina kollegor där ni hjälps åt med arbetsuppgifterna. Du är prestigelös till sättet och har inget problem med att ställa upp när det behövs och är flexibel som person. Att arbeta i en händelserik miljö ser du som motiverande och du kan snabbt ändra både ditt synsätt och förhållningssätt. Vidare behåller du din motivation trots bakslag och arbetar tills resultat är uppnådda. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet.

Om företaget

Primagaz Scandinavia är en del av SHV Energy, världens ledande leverantör av gasol. SHV Energy är verksamt i 25 länder, på fyra kontinenter och har över 30 miljoner kunder – och står bakom varumärken som Calor Gas, Ipragaz, Liquigas och Supergasbras.

Som en del av SHV Energy har Primagaz ett tydligt uppdrag: Vi strävar efter att minska skadliga utsläpp och göra världen till en renare plats. År 2040 siktar vi på att 100 procent av vår energi ska komma från hållbara råvaror.

Idag levererar Primagaz effektiva och miljövänliga gasollösningar till företagskunder i alla branscher – och till privatpersoner genom sina många återförsäljare.

Primagaz är ett energibolag med en skillnad. Vi är privatägda, internationella – men lokala i fokus. Familjeandan och engagemanget genomsyras av miljön på kontoret.

Övrig information

Start: Juni 2024, enligt överenskommelse

Plats: Stenungsund

Lön: Enligt överenskommelse

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval

Skicka din ansökan på [email protected]

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att kontakta [email protected]

Välkommen med din ansökan!

Skicka ansökan

Mer info

Omfattning Heltid
Varaktighet 3 - 6 Månader
Antal platser 1
Lön Fast månads- vecko- eller timlön

Dela annons