OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.

Om tjänsten

Besök hemsida
Omfattning Heltid
Publicerad 2024-03-12

Arbetsbeskrivning

Vi söker en Kundsupportspecialist för ett konsultuppdrag i Ludvika. Som en del av vårt team inom orderhantering kommer du att ha fullt ansvar för din egen kundportfölj och vara deras huvudkontakt i det dagliga arbetet. Ditt mål är att säkerställa att vi som företag levererar en förstklassig kundupplevelse och möter kundens önskemål på bästa möjliga sätt. Du kommer att spela en nyckelroll för vår framgång.


Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.

Du ansöker på www.randstad.se, innan 2024-03-31. Tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdagen. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta [email protected].

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.


Ansvarsområden

Vi söker någon som:

  • Är drivande, serviceinriktad och välorganiserad.
  • Teamorienterad, kommunikativt skicklig och uppskattar att arbeta med människor.
  • Är intresserad av tekniska och kommersiella aspekter av affärsverksamhet.
  • Har akademisk bakgrund inom företagsekonomi, teknik, logistik och/eller arbetslivserfarenhet inom nämnda områden.
  • Flytande engelska, både skriftligt och muntligt, är ett krav. Ytterligare språkkunskaper är meriterande. Svenska är obligatoriskt.

Kvalifikationer

Ansvarsområden:

  • Hantera en portfölj av globala kunder, både internt och externt.
  • Ansvarig från mottagande av order till leverans och betalning.
  • Nära samarbete med andra avdelningar såsom försäljning, eftermarknad, ekonomi, planering, produktion, design och SCM.

Om företaget

Randstad

På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential.

Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.

Mer info

Omfattning Heltid
Varaktighet 6 Månader eller längre
Antal platser 1
Lön Fast månads- vecko- eller timlön

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Dela annons