OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.

Om oss Hej! Det är vi som är Clockwork. Enligt Bolagsverket tillhör vi bemanningsbranschen men vi ser det inte som att vi arbetar med bemanning (inte bekvinning heller, för den delen) – vi jobbar med människor! Visst, vi rekryterar chefer och specialister, vi kompetensförsörjer industrier, teknikbolag, handelsföretag och andra, vi hjälper skolor att höja sin kompetens och vi matchar talanger och förmågor mot arbetsmarknadens behov. Men vårt erbjudande handlar egentligen om en enda sak: kraften att gå framåt. Därför säger vi hellre att vi är i ”bättre-framtids-branschen”. Med hög kompetens, personligt engagemang och ett prestigelöst arbetssätt är det vår ambition att varje dag vara en laddstation för människor och företag som vill utvecklas. Du kan hämta kraft hos oss i över tjugo städer från Stockholm i söder till Luleå i norr. Läs gärna mer på www.clockworkpeople.se Dina arbetsuppgifter För kommande uppdrag hos våra kunder runt om i Stockholm som inköpare/upphandlare kommer dina arbetsuppgifter att variera beroende på uppdrag. Vanliga arbetsuppgifter är: • analys och bedömningar av marknads- och leverantörsförhållanden • upprätthållande av befintliga leverantörskontakter och uppsökande av nya leverantörer • ta fram och sammanställa statistik, samt uppdatering av olika register (exempelvis avtals- och kundregister) • Självständigt och ibland medverka vid beställningar, direktupphandlingar och inköp. • hantering av offerter/anbud, avtal och urval av leverantörer Arbetstider och omfattning på uppdraget varierar såklart beroende på uppdrag, så vi tar gärna emot din ansökan oavsett om du vill arbeta heltid eller deltid. Din profil För att vara aktuell för uppdragen ser vi att du har: • högskoleutbildning inom juridik, ekonomi eller likvärdig utbildning och minst ett (1) års • arbetslivserfarenhet från liknande arbete. Alternativt, YH-utbildning som upphandlare/inköpare eller • likvärdig utbildning samt minst ett (1) års arbetslivserfarenhet från liknande arbete • goda kunskaper inom LOU/LUF • erfarenhet från att arbeta med upphandlingsverktyg t.ex. TendSign, Mercell • goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt • kunna kommunicera obehindrat på svenska, såväl i tal som skrift. Väldigt meriterande om du: • Har erfarenhet av arbete i statliga/offentliga miljöer som kommunikatör • Är tillgänglig omgående Ansökan Urvalsprocessen pågår kontinuerligt under kommande tid. Om tiden tillåter kan det bli aktuellt med en förutsättningslös intervju, annars kommer vi att kontakta dig när ett passande uppdrag blir tillgängligt förutsatt du uppfyller kravprofilen. Vi undanber oss sökande som har i avsikt att arbeta som egenföretagare/frilansare. I denna tjänst blir du anställd av Clockwork och arbetar på uppdrag hos vår kund. Arbetet som konsult hos Clockwork ger dig ett brett kontaktnät, goda karriärmöjligheter samt riktigt goda chanser att påverka såväl arbetssituation som personlig utveckling. Som anställd hos oss får du en attraktiv anställning med marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, friskvårdsbidrag, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal. För att passa in i rollen som konsult ser vi att glädje, engagemang och affärsmässighet speglar din personlighet. Registrera din ansökan via www.clockworkpersonal.se.

Mer info

Omfattning Heltid
Varaktighet 3 - 6 Månader
Antal platser 1
Lön Fast månads- vecko- eller timlön

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Dela annons