OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.

Omfattning Heltid
Publicerad 2024-03-11

Vi söker nu en orderdesk till vår kund CE Enginering solutions. Är du på jakt efter ett jobb där du är en del av ett säljteamet och ansvarar för att kunderna får den bästa servicen? Motiveras du av att alltid ligga steget före och se problem innan de uppstår? Då kan vi ha rätt utmaning för dig! Just nu söker vi på Jobandtalent en orderdesk till ett uppdrag med mål att övergå till kund på CE Engineering Solutions AB i Malmö. Vi söker framför allt dig som har erfarenhet av service och intresse för teknik och maskiner. Vill du vara med på CE Engineering Solutions ABs resa? Välkommen med din ansökan till oss på Jobandtalent! Vem är CE Enginering solutions? CE Enginering solutions är ett oberoende lösningsbaserat företag och medlem i Volvokoncernen, en av världens ledande leverantörer av anläggningsmaskiner. De erbjuder speciella applikationslösningar där maskinerna kan modifieras till en slutprodukt som exakt uppfyller specifika krav. Arbetssättet hos CEES kan förklaras med ett ord - agility. En miljö som ständigt rör sig vidare och utmanar. Drivande utveckling framåt både gemensamt och personligt. ARBETSBESKRIVNING Du kommer att huvudsakligen stötta det interna säljteamet, men även ha ansvar för att ge kunderna 100% av din service. Ut över att besvara kunder på olika frågor så som leveransdatum och status på transport även registrera/uppfölja/fakturera orders. Som inhyrd konsult under de första 6 månaderna och sedan övergång till CEES. Arbetstiderna är vardagar 08:00-16:30 DINA KVALIFIKATIONER - Flytande tal och skrift i svenska och engelska - Tidigare erfarenhet av kundservice - God vana av excel - Driv att sätta dig in i företaget och viljan att utvecklas. - Ansvarstagande & driftig MERITERANDE - Erfarenhet av Monitor ERP eller liknande system. - Kunskap av arbetsmaskiner. - Driv att sätta dig in i företaget och viljan att utvecklas. DIN PROFIL För att lyckas och trivas i rollen så behöver du vara strukturerad, noggrann och nyfiken. Problemlösande och drivande i att hitta svar på frågor som kan dyka upp. Framåt och positiv person som gillar att se andra med leende på läpparna och gemensamt driva produkt och projekt i mål med nöjda kunder. ATT JOBBA PÅ JOB&TALENT På Job&Talent tillhör du ett av Sveriges största, och ett av världens snabbast växande rekryterings- och bemanningsföretag. Våra kunder hör till några av landets mest välkända varumärken och vi erbjuder goda möjligheter att växa och utvecklas, såväl genom att rekryteras för vidare karriär hos någon av våra kunder som internt inom Job&Talent. Självklart är vi kollektivavtalsanslutna. OM JOB&TALENT Job&Talent erbjuder kvalitativa rekryterings- och bemanningstjänster inom bland annat logistik, industri, bygg, event, administration och detaljhandel. I Sverige sysselsätter vi årligen 10 000 medarbetare och omsätter 1,8 miljarder kronor. Jobandtalent startade 2009 i Spanien och är numera ett globalt bolag som återfinns på de största europeiska marknaderna, i USA och Sydamerika. I Norden ingår även Storesupport och Jobzone i koncernen. ANSÖKAN Är du den vi söker? Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare. Kontaktuppgifter hittar du längre ned. Ansökan sker genom att du registrerar dig nedan. Bifoga CV och personligt brev. Observera att vi inte har möjlighet att hantera ansökningar som inkommer via mail eller telefon. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Varmt välkommen med din ansökan!

Mer info

Omfattning Heltid
Varaktighet Tillsvidare
Antal platser 1
Lön Fast månads- vecko- eller timlön

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Dela annons