OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.

Om tjänsten: Som Kundservicemedarbetare inom Konsumentkontakt hos Orkla får du en unik möjlighet att vara en del av Nordens ledande aktör inom varumärken och konceptlösningar. Under sommaren 2024 kommer du att vara kundens röst och förstahandskontakt för Orklas konsumenter. Du kommer att arbeta med välkända varumärken och möjligheten att ge förstklassig service genom telefon, e-post och sociala medier. På Orkla får du inte bara en varierande roll utan även en möjlighet att vara en del av ett marknadsledande företag där varje medarbetare värdesätts högt. Tjänsten är ett konsultuppdrag via Adecco och pågår under vecka 24 till vecka 32. Arbetsuppgifter: • Hantera reklamationer och andra ärenden gällande flertalet av Orklas varumärken, både på svenska och engelska • Kommunicera med konsumenter via olika kanaler såsom e-post, telefon och sociala medier • Skapa och uppdatera Q&As, produktinformation, kampanjinformation och annan övrig information • Presentera månadsrapporter för Kvalitet-, Marknad-, Kommunikation- och Säljavdelningen • Utgöra länken mellan konsument och Orklas samtliga avdelningar, t.ex. genom att delta i möten med olika avdelningar såsom Marknad, Kvalitet och Kommunikation • Hålla dig uppdaterad gällande produkter och produktinformation Arbetet sker via telefon, mejl, sociala medier och i CRM-systemet Microsoft Dynamics. Det sker ett nära samarbete i teamet där man hjälper varandra att nå gemensamma mål och delar tips och utmaningar. Om dig: • Har erfarenhet från roll där kundservice varit centralt, t.ex. som kundtjänstmedarbetare, säljare, receptionist eller liknande • Har goda kunskaper i både svenska och engelska i tal och skrift • Du behöver ha god datorvana och förmåga att hantera ärenden i olika typer av affärssystem och kanaler Om Orkla: Orkla är Nordens ledande aktör av varumärken och konceptlösningar till dagligvaruhandel och storhushåll. Orklabolagen i Sverige omsätter nära 7 000 MSEK och har drygt 3000 anställda. I Sverige är Orkla verksamma genom bolagen Foods, Confectionery & Snacks, Care och Food Ingredients, alla med starka varumärken inom varje område. Nu söker vi för Orklas räkning en kundservicemedarbetare som kommer att tillhöra avdelningen Konsumentkontakt. Avdelningen består av fem medarbetare som besvarar frågor gällande Orklas samtliga bolag. Konsumentkontakt mottar cirka 35.000 ärenden per år, huvudsakligen per telefon, Facebook och e-post. Orkla finns i Solna och har otroligt ljusa, fräscha och nyrenoverade lokaler för att stimulera din kreativitet samt ge energi. Kontoret är aktivitetsbaserat där det ges valfriheten när det gäller arbetsplatser. Via varumärkesmagneter får man en tillhörighet och dragningskraft i kontorslandskapet till de varumärken/avdelningar man arbetar med. För den som behöver extra lugn och ro i arbetet finns bibliotek och tysta rum, och många andra valfriheter ges när det gäller konferensrum och andra platser att arbeta på. Orklas värderingar Kontaktuppgifter: Har du frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare via [email protected] Har du frågor gällande registrering vänligen kontakta [email protected] Välkommen med din ansökan!

Mer info

Omfattning Heltid
Varaktighet 11 Dagar - 3 Månader
Antal platser 1
Lön Fast månads- vecko- eller timlön

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Dela annons