OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.
Arbetsbeskrivning
Vi söker nu en logistiksupport till vår kund i Skövde. Vill du jobba på ett branschledande företag inom återvinning med fokus på hållbara resultat för både kunder och företag? Sök då denna tjänst redan idag! Uppdraget är långsiktigt med och med avsikt att tillsvidare anställa.
Din roll innebär att stötta kunderna och transportörer genom att säkerställa kvalitet vid transportplanering och hantera logistikfrågor. Du ansvarar för att förstå deras behov och leverera service av hög kvalitet. Genom att hantera transaktioner i affärssystemet säkerställer du korrekta ekonomiska underlag och agerar proaktivt för att förbättra kvalitet på affär och logistiken för kunderna.
Arbetstiderna är 07:00-16:00 måndag till fredag.
Ansvarsområden
Arbetet är varierande och kan se olika ut dag för dag men exempel på ansvarsområden som ingår i
tjänsten är följande:
Kvalifikationer
Krav
Personliga egenskaper
Vi anser för att vara relevant för tjänsten krävs goda kommunikationsförmågor då du kommer
samarbeta med kollegor över hela regionen, är lösningsorienterad gentemot transportörer och ger god service mot kund. Vi ser att du är analytisk, noggrann och har intresse för logistik- och
affärsfrågor. Du är nyfiken och på tårna då vi befinner oss i ständig utveckling.
Om företaget
Randstad
På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential.