OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.

Oneflow är en snabbt växande tech scale-up som ligger i hjärtat av Stockholm. Vi har skapat en plattform som automatiserar hela kontraktsprocessen från början till slut, allt på ett ställe. Förvandla klumpiga, statiska kontrakt till kundorienterade, digitala kontrakt - just like magic!

Vi söker en serviceinriktad Customer Support Agent (vikariat 1 år, med möjlighet till förlängning) som inte backar för att lösa problem, stora som små. Om du är en person som alltid sätter kunden i centrum, är detta rollen för dig!

Vad kommer du att göra?

På Oneflow får du jobba med fantastiska kollegor som alltid håller dig om ryggen och trivs tillsammans. I den här rollen kommer du ha en nyckelroll i vårt support-team samt representera vårt ansikte utåt. Du får en varierad arbetsdag där vi samarbetar med flera team för att driva produkten framåt och du har även möjlighet att ansvara för egna projekt.


Vad vi söker hos dig

Du är organiserad, empatisk, ansvarstagande, nyfiken och självklart väldigt serviceinriktad. Du ser både snabba och långvariga lösningar där andra ser problem, och du är mån om att alltid ge kunden den bästa tänkbara upplevelsen. Du lär dig snabbt, motiveras av ett högt tempo och fungerar lika bra i nära samarbete med teamet som i självständiga uppgifter.

Dina uppgifter

Som Customer Support Agent hos Oneflow är du första kontakten vid alla former av support och förfrågningar från våra kunder. Du arbetar proaktivt för att säkerställa att våra kunder har rätt kunskap för att lyckas med Oneflow. Du kommer också vara ansvarig för övriga administrativa uppgifter. Arbetsuppgifterna kommer bland annat att bestå av:

  • Ta emot, hantera och samordna ärenden från våra befintliga och potentiella kunder
  • Dokumentera funktionalitet och driva vårt Help Center framåt
  • Analysera kundens interaktion med applikationen och arbeta fram förslag till förbättringar tillsammans med vårt Produktteam
  • Hålla i kund-webbinarium

Vårt mål är att ge våra kunder service i världsklass! Vi vill att våra kunder alltid ska tala gott om upplevelsen med Oneflow, och du bidrar till att göra det möjligt.

Kvalifikationer

  • Mycket god förmåga att formulera dig i både tal och skrift
  • Strukturerad, självgående och ordningsam i ditt arbete
  • Effektiv och tålmodig
  • Pedagogisk och kan förklara tekniska detaljer på ett enkelt sätt
  • Mycket serviceminded med en “kunden kommer först”-mentalitet
  • Är flytande i svenska och engelska i både tal och skrift

Det är ett stort plus om du

  • Har teknisk förmåga och intresse för digitala applikationer och IT
  • Har erfarenhet av kundnära arbeten
  • Har en akademisk examen, men det är inget ett krav


Start: Snarast, enligt överenskommelse.

Omfattning: Heltid, vikariat på 1 år, med möjlighet till förlängning.


Vad erbjuder vi dig?

Som Customer Support Agent kommer du få internutbildning för att utvecklas i kundhantering och support. Vi investerar i våra anställda och sätter upp individuella mål och utvecklingsmöjligheter för alla medarbetare.

Låter det här som du?

Ansök genom att skicka in CV där du berättar mer om varför rollen är intressant och varför du skulle passa bra för den. För denna tjänst krävs både svenska och engelska, men vårt rekryteringsteam talar engelska.

Vi återkommer till dig så snart som möjligt!


Vi värdesätter jämställdhet och mångfald och strävar efter ett team som speglar dagens samhälle. På Oneflow uppmuntrar och välkomnar vi sökande med alla nationaliteter, LGBTQI, personer med funktionsvariation och en högskoleexamen är inget krav. Vi följer en kompetensbaserad rekryteringsprocess.

Besök gärna vår hemsida för mer information om vår produkt. Besök vår blogg för mer information om vår kultur och dina framtida kollegor. 💜


Mer info

Omfattning Heltid
Varaktighet Tillsvidare
Antal platser 1
Lön Fast månads- vecko- eller timlön

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Dela annons