Omfattning Heltid
Publicerad 2024-03-05

Vi söker dig som är serviceminded, positiv och har en fallenhet för struktur och ekonomi! Känner du igen dig? Skicka in din ansökan redan idag, eller tipsa en vän! DINA ARBETSUPPGIFTER Du blir en del av inköpsteamet som håller koll på hela varuförsörjningen till och från det lokala lagret, och till viss del de andra lagren. Här kommer du vara en administrativ resurs och assistent till inköparen. Du tar hand om orderbekräftelser och ser till att de stämmer överens med inleveranser. Du ser även till att tillhörande faktura matchar dessa orderbekräftelser och sammanställer alla uppgifter innan de skickas vidare till ekonomiavdelningen. Du kommer att arbeta både med papper och i affärssystem med olika typer av administration. Det finns även utvecklingspotential i form av leverantöransvar för dig som visar rätta viljan. OM FÖRETAGET Vår samarbetspartner är en rikstäckande restaurang-och matgrossist med ett starkt lokalt engagemang som signum. Från Luleå till Malmö har de 16 olika lokala lager med noga utvalda sortiment passande för marknadens behov. De erbjuder ett brett sortiment av produkter från internationellt kända varumärken i kombination med produkter från lokala producenter. Deras kunder är alltifrån restauranger till dina lokala dagligvaruhandlare. Deras idé är att leverera riktigt bra råvaror till alla typer av kök och butiker – stora som små – enkla som exklusiva. Du erbjuds en fartfylld och spännande arbetsvardag med härliga kollegor under högsäsongen för detta bolag. DIN PROFIL För att axla rollen på bästa sätt tror vi att du går någon form av ekonomisk utbildning eller har arbetslivserfarenhet som har lärt dig grunderna av faktura-hantering och annan administration. Vi ser helst att du är en duktig och självgående problemlösare med ett genuint servicemind. I övrigt söker vi dig som är glad, positiv och villig att bidra både med professionalism och personlighet till gruppen. KOMPETENSKRAV Du har tidigare en generell arbetslivserfarenhet från andra sommarjobb, extrajobb eller heltidsjobb Du har tagit studenten Du talar och skriver svenska och engelska flytande MERITERANDE Du har erfarenhet från jobb inom ekonomi/fakturering Du har erfarenhet från jobb inom inköp/administration Du har erfarenhet från att ha jobbat i restaurang/dagligvaruhandel OM OSS Som anställd på Framtiden AB kan du känna dig trygg. Samtliga av våra tjänster omfattas av kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc. Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Personalansvarig har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats. Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering, vi vill göra skillnad i människors liv. Skillnad gör vi genom att hjälpa människor att hitta rätt jobb och rätt kollega. Vi är specialister på att rekrytera rätt talanger till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo. För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden för att sedan gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget. VILLKOR Startdatum: V.24-V.31 Ort: Karlstad Arbetstider 07.30-16.00 Omfattning: 100%

Mer info

Omfattning Heltid
Varaktighet Tillsvidare
Antal platser 1
Lön Fast månads- vecko- eller timlön

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Dela annons