OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.

Omfattning Heltid
Publicerad 2024-03-01

Om tjänsten Just nu söker vi en dansktalande kundtjänstmedarbetare till ett roligt och växande e-handelsföretag. Du kommer sitta i en inhouse-kundtjänst och i rollen kommer du ta emot inkommande ärenden via mail och telefon från kunder och hjälpa dem med deras frågor på ett effektivt sätt. I rollen kommer man att besvara frågor angående orderstatus, leveransfrågor, produktfrågor om verktyg och betalningsfrågor. Du kommer få möjlighet att arbeta i ett litet och härligt team som stöttar varandra. Dina arbetsuppgifter • Hantera inkommande samtal • Administrativa sysslor så som mail-hantering och orderhantering • Ge kunderna snabb och rätt service kring deras frågor. Tjänsten börjar som ett konsultuppdrag men övergår för rätt kandidat till anställning hos kundföretaget! Arbetsgivarens förhoppning är att du är intresserad av ett långsiktigt arbete där de gärna ser att du som medarbetare utvecklas i rollen och har viljan att ta nästa steg. Arbetstiden är vanligtvis dagtid måndag-fredag. Tillträde sker enligt överenskommelse, gärna omgående. Din profil Vi söker dig som: • Är serviceinriktad och är duktig på att uttrycka dig i både tal och i skrift. • Är ansvarsfull och flexibel • Trivs med att arbeta i högt tempo. • Har fullbordad gymnasieexamen. Din erfarenhet: • Tidigare erfarenhet från serviceyrken är ett krav. Vi lägger också stor vikt vid personliga egenskaper! Vi erbjuder • Utvecklingsmöjligheter i ett expansivt företag • Ett företag som tänker på din fysiska arbetsmiljö • Lön enligt kollektivavtal. • Arbetstider mellan 07.30-15.30 eller 08.30-17.00 • Fina kontorslokaler i Liljeholmen, nära till kommunikationer. Om företaget Kunden är ett bygghandelsföretag på nätet där du enkelt kan handla verktyg och byggmaterial. De sitter i fina och fräscha lokaler i Liljeholmen, du tar dig enkelt dit via t.ex. buss, tvärbana eller tunnelbana. Vi ser fram emot att presentera oss närmare under rekryteringsprocessen. Skicka in CV och personligt brev redan idag. Urval sker löpande! Om oss Recruitive är en tjänsteleverantör inom rekrytering och bemanning med ett heltäckande erbjudande inom tjänstemannasektorn i Stockholm, Göteborg, Borås, Eskilstuna, Örebro och Västerås. Vi är ett auktoriserat Bemanning- & Rekryteringsföretag och har kollektivavtal med Unionen och Akademikerförbundet. Alla våra anställda erbjuds friskvårdsbidrag, företagshälsovård och pensionsavsättningar. Som anställd på Recruitive får du även en konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Konsultchefen har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll och säkerställa att du trivs på din arbetsplats. Recruitive är miljö- och kvalitets certifierade enligt ISO9001 samt ISO14001. Vi rekryterar morgondagens kunder och tar din personlighet på allvar! Vi är därför alltid på jakt efter nya medarbetare som vill till ett spännande företag med personalen i första rummet!

Mer info

Omfattning Heltid
Varaktighet Tillsvidare
Antal platser 1
Lön Fast månads- vecko- eller timlön

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Dela annons