OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.

Omfattning Heltid
Publicerad 2024-03-01

Är du redo för ditt nya äventyr och vill arbeta i en kundorienterad roll där du får utveckla dina kunskaper? Söderberg & Partners Benefits AB söker en kundtjänstmedarbetare inom förmånshantering till vårt kontor i Sundsvall. Du erbjuds: - Arbeta varierat med en marknadsledande förmånstjänst, här kan du läsa mer om Benefits, - En härlig teamkänsla där alla är med och bidrar och stöttar varandra, - Möjligheten att vara med och bygga teamet mot fortsatt framgång. Som kundtjänstmedarbetare arbetar du med att ge service till både kunder och leverantörer. Du behöver därför vara tillmötesgående, tycka om att ge service och ha lätt för att uttrycka dig i tal och skrift, på både svenska och engelska. I arbetsuppgifterna ingår support per telefon och mail till användare av vår plattform Wellnet, samt löpande administration. Det närmaste teamet består av medarbetare som arbetar i Stockholm, vilka i sin tur är en del av ett större team som arbetar både i Sundsvall och Stockholm. Som person har du lätt för att samarbeta med andra, men också en förmåga att arbeta strukturerat och ansvarsfullt driva dina arbetsuppgifter framåt. Vi söker dig som: - Har erfarenhet av kundsupport per telefon och mail - Bekväm med att kommunicera på svenska och engelska, både i tal och skrift Det är meriterande om du även har erfarenhet av att arbeta med administration eller ekonomi, men lika viktigt är att du är engagerad och har viljan att lära dig nya saker. Tjänsten är en visstidsanställning om 12 månader från tillträdesdatum, med god möjlighet till tillsvidareanställning efter det. Tillträde sker efter överenskommelse. Söderberg & Partners grundades 2004 av nio entreprenöriella analytiker och är idag en av Sveriges ledande finansiella rådgivare och förmedlare av försäkringar och finansiella produkter. Vi bedriver verksamhet inom bland annat tjänstepensionsrådgivning, försäkringsrådgivning och försäkringsförmedling, samt kapitalrådgivning och kapitalförvaltning. Vi utvecklar och erbjuder även digitala verktyg för bland annat finansiell rådgivning och för löne-, och förmånshantering. Vi har valt, som första företag i svenskt näringsliv, att klimatkompensera våra medarbetare, både i arbetet och på fritiden. Vi har en stark företagskultur där medarbetarna har höga ambitioner och ett stort engagemang. Organisationen är kreativ och dynamisk med korta beslutsvägar och stort utrymme för egna idéer vilket skapar en inspirerande miljö där du har möjlighet att utvecklas snabbt. Vi premierar medarbetare som sporras av stort eget ansvar och som har drivkraft att kontinuerligt utvecklas och föra sina arbetsuppgifter framåt. Vi är måna om att hjälpa varandra, men även att ha mod att testa nya vägar. Vår resa har bara börjat och vi söker ständigt efter begåvade och kompetenta medarbetare med en stark vilja att nå framgång. Vill du vara med och bygga vår framtid?

Mer info

Omfattning Heltid
Varaktighet 6 Månader eller längre
Antal platser 1
Lön Fast månads- vecko- eller timlön

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Dela annons