Om tjänstenSom medarbetare hos oss kommer du ansvara för den dagliga verksamheten och vara ansiktet utåt för vår salong. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar att välkomna kunder, sköta kundbokningar, besvara telefonsamtal och e-post, samt hantera betalningar och den dagliga verksamheten i salongen. Du kommer vara en viktig del av vårt team och bidra till att skapa en positiv och avkopplande upplevelse för kunder.
Kvalifikationer
* Tidigare erfarenhet av receptionist, kundservice och försäljning är meriterande
* Utmärkta kommunikationsfärdigheter på svenska och engelska i både tal och skrift
* God organisatorisk förmåga och förmåga att hantera flera uppgifter samtidigt
* Positiv attityd och serviceinriktad
* God vana att hantera dator och bokningssystem är meriterande
* Intresse för hälsa och välbefinnande är en fördel
Anställningsvillkor
Tjänsten är en deltidstjänst som är timbaserad med fina möjligheter för bra provision utöver timlönen och gäller till en början enbart helger men kan komma att ändras med tiden.
Lön enligt överenskommelse.
Placeringsort
Stockholm, Kungsholmen, Fridhemsplan.
Ansökan
Skicka in ditt CV och personliga brev till
[email protected] senast
8/9-2024. Vi ser fram emot att höra från dig och välkomnar alla ansökningar!
Vid frågor gällande tjänsten kontakta:
Markus Ahosson
[email protected]Beautiful Me Rullmassage Fridhemsplan värdesätter mångfald och strävar efter en inkluderande arbetsplats. Alla ansökningar kommer att behandlas konfidentiellt.