Uppdraget är att svara i telefon, mail och chatt. Även kunna hantera lättare administrationsuppgifter såsom listor som ska registreras. Kundservicemedarbetare ska kunna manövrera en god service till våra kunder i telefoni, chatt och mail, hålla sig uppdaterade kring vårt utbud (produkter och tjänster), god systemkunskap (lätt för att se hur system ska användas), kunna formulera sig i skrift och hög grad av samarbetsförmåga. Stresståliga och förändringsbenägna personer krävs inom en kundservice i energibranschen. Våra värdeord är mod, ansvar och engagemang och dessa är vägledande i vårt arbete. Viktigt i uppdraget är också att bidra till att utveckla vår kundservicefunktion. Branschen är i förändring och vi är ett kul gäng.
Kravspecifikation:
Skallkrav:
- trevlig attityd,
- ansvarstagande,
- lösningsorienterade,
- serviceinriktade,
- samarbetsförmåga,
- tidigare erfarenhet av kundservice eller någon form av kundbemötande till konsument.
Börkrav:
- tidigare erfarenhet av energibranschen eller annan teknisk supporterfarenhet som krävt komplexa samtal.
- Kunna hantera komplicerade kundsamtal såsom kunder som har svårt att betala eller liknande oro.
Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längre att ansöka.
Godkänn cookies
Vi använder cookies för att förbättra din användarupplevelse och samla in information om hur vår webbplats används. Denna information hjälper oss att anpassa och förbättra vårt innehåll och våra tjänster.