OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.

Om tjänsten

Besök hemsida
Omfattning Heltid
Publicerad 2024-01-15

Om Bravura: Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas! Om tjänsten: Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar till 31/8–2024. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Rekal. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget. Om företaget: Rekal har sedan 1987 försett professionella användare inom storkök, restauranger, hotell och sjukvårdssektorn med rengörings- och desinfektionssystem. Idag är de ett av Sveriges ledande företag i branschen med ca 80 anställda och huvudkontor i Gnesta. Rekals kompetens och miljöinriktning har fört dem till en position som marknadsledande leverantör till offentlig sektor och har även en hög tillväxt och snabb framfart på marknader inom privat sektor. De söker nu en ny medarbetare till sitt kundtjänstteam. Rekals värderingar är: Resultat, Engagemang, Kvalitet, Action och Laganda. Arbetsuppgifter: Som kundtjänstmedarbetare ansvarar du för den första kontakten med Rekals kunder. Du tar emot inkommande ärenden vi telefon och mail. Frågorna från kund är varierande och du arbetar för att hitta goda lösningar som bidrar till kundnöjdhet. Utöver kundsupporten assisterar du även företagets säljare och tekniker med diverse frågor och du jobbar nära företagets centrallager och våra speditörer. Du erbjuds en introduktion och har kontinuerlig dialog med din närmaste chef för att utvecklas i rollen. Du tillhör en grupp om fyra personer i samma roll och tillsammans arbetar ni för att uppnå gruppens mål och säkerställa nöjda kunder. Vanligt förekommande arbetsuppgifter: • Besvara inkommande samtal och mail • Orderhantering • Vidarebefordrar serviceärenden inom organisationen • Löpande registervård så som kontaktuppgifter, priser och referenskoder • Nära samarbete med övriga avdelningar i order och kundrelaterade ärenden Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper: • Minst 1 års erfarenhet av kundbemötande i exempelvis kundtjänst eller butik • Goda kunskaper i svenska, både tal och skrift • Meriterande med erfarenhet av att jobba med telefon och mail som arbetsredskap • Meriterande med erfarenhet av tidigare arbete i affärssystemet Microsoft 365 Business Central eller Dynamics NAV Som person är du noggrann, öppen och tillmötesgående. Du känner engagemang och jobbar lösningsorienterat och strukturerat när du tar dig an dina arbetsuppgifter. Kundmöten per telefon och mail känns naturligt för dig och för att trivas i den här rollen gillar du också att jobba i ett högt tempo. Övrig information: Start: Omgående, med hänsyn till uppsägningstid Plats: Gnesta Lön: Enligt överenskommelse Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, [email protected] eller 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Mer info

Omfattning Heltid
Antal platser 1
Lön Fast månads- vecko- eller timlön

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Dela annons