OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.

Inköpare
Randstad Annonsen har utgått Ludvika
Skicka ansökan

Om tjänsten

Besök hemsida
Omfattning Heltid
Publicerad 2023-12-21

Arbetsbeskrivning

Vill du vara en del av ett dynamiskt team och bidra till smidig produktionsflöde? Vi söker en engagerad och erfaren inköpare med fokus på materialhantering för att säkerställa effektivitet och precision i vår produktionsprocess. Om du har en passion för att samordna och optimera materialflödet, kan detta vara din nästa utmaning.

Om du tror att du är den kvalificerade och engagerade individ vi letar efter, ser vi fram emot din ansökan. Du kommer att få möjligheten att utvecklas i en spännande och dynamisk arbetsmiljö där ditt bidrag spelar en nyckelroll i vår fortsatta framgång.

Varmt välkommen med din ansökan senast 31/3-2024. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt att du har en bra samarbetsförmåga. På Randstad strävar vi efter att erbjuda dig en mängd karriärmöjligheter, så att du kan utveckla din kompetens och få ett välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss. För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Ansvarsområden

Som inköpare kommer du att ha en central roll i att säkerställa en kontinuerlig tillgång på material för våra produktionslinjer. Dina huvudsakliga ansvarsområden inkluderar:

Samordning med produktionsplanerare, produktionsledare och SCM för att säkerställa rätt material i rätt tidpunkt.

Tillämpa praktiska planeringsstrategier och ha god insikt i produktionsprocesser.

Hantering av fakturor och säkerställa korrekt dokumentation.

Uppföljning av inköpsordrar för att säkerställa effektiv leverans.

Kvalifikationer

För att vara framgångsrik i rollen ser vi att du har följande kvalifikationer och erfarenheter:

Bekantskap med ERP- och/eller SAP-miljö för att underlätta smidig hantering av produktionsflödet.

Preferens ges åt tidigare erfarenhet av lagerhantering, balansjusteringar och kvalitetskontroll.

Dokumenterad erfarenhet av att arbeta med Excel för dataanalys och rapportering.

Goda kunskaper i både engelska och svenska är avgörande då vår verksamhet sträcker sig över både lokal och global nivå.

Du behöver ha möjligheten att arbeta på plats i Ludvika

Tillgänglig för arbete relativt omgående

Om företaget

Randstad

På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential.

Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.

Mer info

Omfattning Heltid
Varaktighet 11 Dagar - 3 Månader
Antal platser 1
Lön Fast månads- vecko- eller timlön

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Dela annons