Om tjänsten

Besök hemsida
Omfattning Heltid
Publicerad 2023-10-30

Om Bravura: Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas! Om tjänsten: Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos kundföretaget. Om företaget: Bravura söker för kunds räkning Service Agenter till ett ledande företag inom detaljhandel. Du får reda på vilket företag det är, som senast på en intervju. Arbetsuppgifter: I rollen som Service Agent ansvarar du för att hantera inkommande ärenden, i synnerhet via e-post och direkt i systemet. I vissa fall kommer du också ha telefonkontakt med kunder. Du ansvarar för att kunder och leverantörer får bästa möjliga svar på sina frågor och lösningar på sina problem. Ärendena du hanterar är av olika omfattning och svårighetsgrad. Din roll kan innehålla allt från att svara på enklare frågor till sortimentvägledning, orderadministration och leveransuppföljning. I rollen arbetar du främst självständigt med dina ärenden men är också del i ett team där ni hjälps åt. Ditt team arbetar mot den nordiska marknaden. Initialt erbjuds du en introduktion för att skapa förståelse för företagets arbetssätt och system. Du ingår i ett team och tillsammans arbetar ni för att lösa kundernas problem. Som en i teamet är du del av en kreativ och dynamisk miljö, där dina ambitioner och idéer inte bara uppmuntras utan är avgörande för företagets framgång. Företaget letar efter ambitiösa personer som är redo att ta sig an utmaningar och har en ständig vilja att utvecklas. I din roll kommer du att ha frihet under ansvar och ges möjligheten att påverka förändringar i befintliga processer och rutiner. Företaget befinner sig i en spännande fas, och för den rätta individen finns betydande möjligheter att växa och utvecklas med företaget. Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper: • Digital kompetens och förmåga att navigera och söka information effektivt. • Tidigare arbetslivserfarenhet från en liknande roll är meriterande • Erfarenhet eller intresse av att fixa/bygga/snickra hemma är meriterande • Mycket goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift, meriterande med kunskaper i finska och norska För att trivas i rollen är du en engagerad och nyfiken person. Därtill är du positiv och framåtdrivande och tar gärna egna initiativ till att lösa diverse problem. Du har en förmåga att driva på ditt arbete och skapa en egen struktur. Du ska trivas med att arbeta flexibelt med varierande arbetsuppgifter i ett högt tempo. Vidare är det viktigt att du är lojal, kommunikativ och en god lagspelare som bidrar till att skapa ett bra arbetsklimat. Du uppskattar att arbeta i ett sammansvetsat team med snabba och korta beslutsvägar, där alla hjälps åt för att skapa bästa möjliga resultat och mervärde. I denna rekrytering kommer stor vikt läggas vid personliga egenskaper. Övrig information: Start: Enligt överenskommelse Plats: Centralt i Stockholm Lön: Enligt överenskommelse Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, [email protected] eller 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Mer info

Omfattning Heltid
Antal platser 3
Lön Fast månads- vecko- eller timlön

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Dela annons