Receptionist till Adeccos backup-pool

Antal platser:
Yrkesbenämning: Administrativ assistent
Publicerad: 2022-05-30
Sista ansökningsdag: 2022-06-29
Stad: Stockholm
Är du en person som brinner för service, trivs i sociala och omväxlande arbetsmiljöer? Tar du studenten snart och vill ut i arbetslivet eller är du en person som är redo för att testa nya utmaningar? Då har vi rätt tjänst för dig! Om tjänsten Tjänsten som Ambulerande Receptionist innebär en spännande och varierande vardag där den ena dagen inte är den andra lik. Som Ambulerande Receptionist är du en nyckelperson ute hos Adeccos kunder där du arbetar i företagets reception och har en viktig roll på företaget att vara ansiktet utåt och ge service åt både besökare samt kunder. Eftersom du kommer att arbeta hos flera olika företag kan arbetsuppgifterna variera. Som Ambulerande Receptionist i Adeccos backup-pool får du möjligheten att dagligen möta nya människor, knyta nya kontakter och arbeta i omväxlande miljöer ute hos våra kunder inom intressanta varierande branscher. I tjänsten som Ambulerande Receptionist kommer dina arbetsuppgifter i huvudsak bestå av: - Ta emot besökare - Posthantering - Växel, ta emot samtal och koppla vidare till rätt person - Kontorsadministration Om dig Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av att arbeta i reception eller inom serviceyrken som t.ex. butik, hotell eller restaurang. Det är viktigt att du trivs i en serviceinriktad arbetsroll, där du kommer vara kundföretagets ansikte utåt och behjälplig mot både kunder, besökare och kollegor. Vidare ser vi att du trivs med varierande arbetsuppgifter, är flexibel och har en positiv inställning till en varierande arbetsvecka. Viktigt för tjänsten är: - Trivs med att arbeta på olika arbetsplatser, är flexibel, nyfiken och social - Tidigare erfarenhet av reception eller inom servicebranschen - Goda kunskaper i svenska och engelska - Goda datakunskaper Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet och värnar om en långsiktig relation. Om anställningen Tjänsten som Ambulerande Receptionist är ett konsultuppdrag på heltid med start omgående där du får en anställning i Adecco Sweden. Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i många olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med flera attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov finns också en chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden. Om ansökan Tjänsten ska tillsättas omgående där rekryteringsprocessen sker löpande i takt med ansökningsperioden. Du ansöker genom att registrera dig via formuläret nedan. Bifoga CV och personligt brev. Kontaktuppgifter Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Sofi Coulianos via [email protected] Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via [email protected] Varmt välkommen med din ansökan! Sökord Receptionist, Reception, Administration, Ambulerande Receptionist, Kundservice, Service, Svenska, Swedish, Engelska, English, Stockholm, Adecco

Information om jobbet

Arbetstid & varaktighet
  • Heltid
  • 6 Månader eller längre
  • Vanlig anställning
Lön
  • Fast lön
Besök hemsida
Dela