Kundrådgivare till Swedbank i Göteborg!

Antal platser:
Yrkesbenämning: Kundtjänstmedarbetare
Publicerad: 2022-01-14
Sista ansökningsdag: 2022-02-11
Stad: Göteborg
Brinner du för service och försäljning? Vill du arbeta hos en attraktiv arbetsgivare med goda utvecklingsmöjligheter? Då ska du läsa vidare! Just nu söker Swedbank medarbetare till avdelningen kundcenter. På kundcenter får du en varierande roll där service och rådgivning till Swedbanks privata kunder står i centrum. Tidigare erfarenhet av liknande arbete är inget krav utan som ny i rollen ges du den utbildning du behöver. Missa inte denna chans, sök tjänsten redan idag då rekryteringen kommer vara kort och urval kommer ske löpande! Information om tjänsten Just nu söker Professionals Nord för Swedbanks räkning medarbetare till avdelningen kundcenter med inriktning mot privatkunder. Här får du en arbetsplats där personlig utveckling, god gemenskap och glädje står i centrum! Du kommer sitta i Swedbanks lokaler på Lindholmen tillsammans med många härliga kollegor som ser fram emot att du kommer på plats. Då tidigare erfarenhet av liknande arbete inte är ett krav börjar du givetvis din anställning med en introduktionsutbildning. Uppdraget är en del av vår personaluthyrning. Du kommer vara anställd av Professionals Nord och arbeta som konsult hos Swedbank. Uppdraget är långsiktigt. Den här rekryteringsprocessen hanteras av Professionals Nord och Swedbanks önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till: [email protected]  Arbetsuppgifter Ditt främsta fokus kommer vara att skapa mervärde för både nya och befintliga kunder. Du arbetar med telefon som främsta verktyg där ditt mål är att överträffa kundens förväntningar. Du hjälper kunder med frågor gällande bankens produkter, tjänster samt guidar kunder i bankens digitala kanaler. Som kundrådgivare hos Swedbank gör du skillnad för bankens kunder i deras vardag samtidigt som du själv samlar på dig meriterande erfarenhet! Avdelningen strävar efter stor tillgänglighet för bankens kunder och dina pass kan vara förlagda mellan kl. 07–20.30 veckans alla dagar. Du har möjlighet att påverka dina arbetstider utefter önskemål. Observera att detta är en heltidstjänst och du kommer arbeta 38.75 timmar per vecka. För detta uppdrag krävs ett utdrag ur belastningsregistret, vi önskar därför att du redan när du skickar in din ansökan, beställer detta via länken nedan: https://polisen.se/Service/Belastningsregistret-begar-utdrag/Kontrollera-dina-uppgifter-i-belastningsregistret/  Observera att brevet sedan ska skickas i oöppnat kuvert till: Professionals Nord Albin Andersson Kungstorget 11  411 10 Göteborg Observera att kreditupplysning kommer göras på kandidater som blir aktuell för anställning. Vi söker dig som För denna tjänst kommer personlig lämplighet väga tyngre än tidigare erfarenhet. För att du ska trivas i rollen tror vi att du är en social person som brinner för service. Vi ser gärna att du är noggrann med förmåga att slutföra och följa upp de ärenden du tar dig an! Kanske har du tidigare erfarenhet från handels, restaurangbranschen eller annat serviceyrke, eller så föddes du helt enkelt med en fallenhet för service. Kort sagt, om du har ett stort driv och en positiv inställning så är du troligen den vi söker! Vi arbetat med urvalet löpande, så tveka inte, skicka in din ansökan redan idag!

Information om jobbet

Arbetstid & varaktighet
  • Heltid
  • 6 Månader eller längre
  • Vanlig anställning
Lön
  • Fast lön
Besök hemsida
Dela