Resekonsulenter med GDS-erfarenhet välkomna till soliga Malaga

Antal platser:
Yrkesbenämning: Resesäljare
Publicerad: 2021-04-06
Sista ansökningsdag: 2021-05-17
Land: Spanien
Är du motiverad av att ge den bästa kundupplevelsen och hitta lösningar? Har du även runt 2 års erfarenhet av GDS? Då har vi den perfekta tjänsten för dig i Malaga. Vi letar efter erfarna reserådgivare som representerar ett multinationellt företag inom resebranschen. Som en del av vårt team får du fortlöpande utbildning och feedback för att kunna stärka din karriär inom resebranschen. Vi kommer att erbjuda ett stabilt projekt, ett attraktivt lönepaket. Projektet är öppet 7 dagar i veckan och teamet kommer att arbeta 8 timmar per dag, 5 dagar per vecka. I den här rollen kommer du att arbeta varierande dagar och kvällar, mellan kl. 07.00 och 23.00. Denna roll är av stor betydelse eftersom du kommer att vara våra kunders första kontakt när de ringer till oss och du kommer därför att vara ansvarig för att vi ger en kundupplevelse i världsklass. Dina huvuduppgifter är att svara på e-post, meddelanden och telefonsamtal från B2B-kunder runt om i världen och hjälpa kunder att hitta lösningar för att säkerställa att deras bokningar och ombokningar går så smidigt som möjligt. Som person är vi glada att se att du har en positiv attityd som hjälper dig att hantera kundernas svåra utmaningar. Du har erfarenhet från resebranschen och du kan enkelt göra ett problem till en flexibel lösning. Vi begär att du har minst två års erfarenhet av att arbeta med ett globalt distributionssystem (GDS), helst Amadeus. Det är en fördel om du har erfarenhet av e-biljetter. Du kommer att sitta på vårt nya kontor i Benalmádena-Málaga, där vi har plats för 800 kollegor. Som vår nya kollega kommer du få uppleva en professionell arbetsmiljö med fokus på gemenskap, utveckling och mångfald. Vi erbjuder dig: - Attraktivt lönepaket - Vi tar hand om de Covid tester du behöver för din resa - Vi hjälper dig med dina resekostnader - Betald utbildning - Professionella utmaningar och karriärmöjligheter inom kundtjänst - En modern och internationell arbetsmiljö - Vårt WebHEALTH program initiativ - Spanskt kontrakt med alla förmåner och inskrivning i det spanska sjukförsäkrings systemet (när du är registrerad som boende i Spanien ingår du dessutom automatiskt i landets Covid vaccinerings program) Dina kvalifikationer: - Du talar och skriver svenska flytande - Du både talar och skriver engelska på en mycket god nivå då det är vårt koncernspråk - Du har erfarenhet av GDS - Du har erfarenhet inom resebranschen - Du har kunskap om e-biljetter - Du är van att arbeta dagligen med MS Office / Teams. - Du har en bra kommunikations- och lyssningsförmåga - Du är lösningsorienterad - Du är positiv och motiverad som person - Är du den vi letar efter? Om du känner igen dig själv i beskrivningen ovan och vill vara en del av vårt reseteam, skicka in ditt CV (på engelska) med dina erfarenheter och färdigheter idag. Observera att du kommer att behöva genomföra ett kort test på Amadeus som det första steget i rekryteringsprocessen. START: 24.05.2021 LOCATION: Malaga EMPLOYMENT TYPE: Full-time, 39 hours per week. LAST DATE FOR APPLICATIONS: 17.05.2021 How does Webhelp respond to the Covid-19 situation? Due to the current situation, we are receiving more questions regarding vacancies and practical questions about e.g. job start. We understand why and therefore, you can read how we are responding to the Covid-19 situation. Click here https://www.webhelpnordicjobs.com/pages/being-webhelp-under-covid-19?preview=true Making business more human for the world's most exciting brands We live in an era of fast connectivity and AI. Today, human experiences have even more power to make businesses come to life in customers' hearts and minds. Webhelp is committed to making business more human. It's through this commitment that Webhelp enriches customer experience, and designs business solutions that create value for the world's most exciting companies. Webhelp is a partner across a range of services including customer experience solutions, social media moderation through to payment services. Hundreds of brands across the world trust Webhelp because of their people, the culture they work in, and the ideas and technology they put to work. Webhelp believes that Emotional Intelligence creates a lasting impact, and their skill in marrying a differentiating human touch to the right technology is what makes a real difference for their clients. By choosing Webhelp they access the passion and experience of 60,000 game-changers from more than 170 locations in over 40 countries. Each one determined to bring their own intelligence, empathy and experience to the table every day. Webhelp invests in people and the environment they work in, because they know that when people thrive, it has a powerful impact on them, their customers and on their partners' business. Webhelp believes that making business more human leads to a better customer experience - and a healthier bottom line. Webhelp is the European leader in their industry, with a revenue of ?1,4B in 2018, and aims for a global leadership position. Webhelp is currently owned by its management and GBL, a leading global investment holding, as of November 2019. More information can be found at www.webhelp.com Non-discrimination: Webhelp sees diversity as a resource and encourages all regardless of gender, age, religion, ethnic origin to seek employment with us.

Information om jobbet

Arbetstid & varaktighet
  • Heltid
  • Tillsvidare
  • Arbete utomlands
Lön
  • Fast lön
Dela