Vi utökar och söker fler reseadministratörer

Antal platser:
Yrkesbenämning: Kundtjänstmedarbetare
Publicerad: 2020-10-13
Sista ansökningsdag: 2020-11-08
Stad: Härjedalen

SYKES Sweden AB utökar samarbetet med Scandinaviens största flygbolag!

Under hösten/vintern 2020 kommer vi att utföra fler uppdrag och kommer därför att behöva nyrekrytera till vår kundtjänst i Sveg.

Du som söker jobbet:

  • Pratar flytande Svenska och kan Engelska
  • Vill jobba med service
  • Vill utvecklas med företaget
  • Söker nya utmaningar

För dig som ännu inte är bosatt i Härjedalen erbjuder SYKES dig möjligheten till flytt och bostadspaket vid en anställning.

Vad innebär jobbet?

Som reseadministratör representerar du Skandinaviens största flygbolag. Du kommer att hantera inkommande samtal från både privatpersoner och företag som med deras frågor runt bokningar, resor och tilläggstjänster.

Din förmåga att sätta dig in i kundens situation och utefter det hitta en resrutt, biljettlösning eller tjänsten som underlättar kundens resa och bidrar till den totala reseupplevelsen är en viktig del i ditt dagliga arbete.

Du kommer att vara en viktig del i resekedjan då kunden vänder sig till kundtjänsten med sina frågor inför, under och efter resan.

Vad behövs för att lyckas i tjänsten?

SYKES inställning är att man kommer längst med rätt personlighet- och attityd och därför värdesätter vi detta framför erfarenhet. Det viktiga är att du har viljan att leverera service med resenären i fokus. Du ska kunna prata och skriva svenska och engelska utan problem

Arbetsverktygen kommer vara telefon och dator så du ska inte ha några problem med att hantera dessa två.

Vad några av våra medarbetare säger om SYKES Sveg:

”Det är väldigt tillfredsställande att hjälpa kunderna med deras drömresor”

"Det jag gillar bäst med SYKES är friheten, att kunna jobba i mitt eget tempo, och kollegorna såklart"

Vad kan SYKES erbjuda dig?

  • Personliga och professionella utvecklingsmöjligheter
  • Grundutbildning inför tjänsten, på betald arbetstid
  • Fast månadslön
  • Möjlighet till arbete från Cypern*

*) SYKES har verksamhet på Cypern där vi utför samma uppdrag som vi gör från Sveg. Det innebär att du som anställd på SYKES i Sveg efter 6 månader har möjlighet till att söka till vårt center i Larnaca på Cypern. Du tillbringar minst 6 månader utomlands med säkerhet att du efter 6 månader kan komma tillbaka till ditt arbete hos SYKES i Sveg igen.

För dig som ännu inte är bosatt i Härjedalen

SYKES erbjuder dig möjligheten till ett flytt och bostadspaket vid en anställning.

Som skriven kommuninvånare i Härjedalen har du förmånliga priser på säsongkort på skidområdena i Härjedalsfjällen.

Att bo och arbeta i Härjedalen innebär att du har stora möjligheter att kombinera en aktiv livsstil med en anställning på multinationellt företag som haft sin verksamhet i Sveg sedan 1996.

Låter det intressant?

Sök tjänsten som reseadministratör och låt oss berätta mer om det möjlighet som SYKES kan erbjuda dig!

Vi behöver din ansökan senast den 8 november, gärna tidigare då vi kommer att genomföra intervjuer var efter vi får in ansökningar.

Med andra ord först till kvarn.

Vi hoppas att du vill bli en del av vårt reseteam med start den 16 november.

Övrig information

Lön

Fast månadslön.

Anställningsvillkor

Vi tillämpar 6 månaders provanställning

Arbetstider

Du är schemalagd att jobba 40 timmar i veckan.

Arbetstiden kommer att vara förlagd både på veckodagar och helger.

Arbetsplats

Arbetsplatsen är på vårt center i Sveg, Härjedalen.

Det kommer inte att finnas möjlighet att jobba hemifrån till och börja med utan dina första arbetsmånader på SYKES kommer att på plats i centret.

Om oss

SYKES finns i Sverige på orterna Sveg, Dals-Ed, Göteborg och Kalmar. I Sveg är vi ett team på cirka 200 medarbetare. SYKES är en global uppdragsgivare. Med huvudkontoret i Tampa, Florida, tillgodoser SYKES behoven av sofistikerade lösningar hos stora företag runt om i världen, främst inom kommunikation men också finansiella tjänster, teknik och hälsoindustrin. SYKES olika kunskaper inom effektiv kundservice hittar konsumenternas viktiga beröringspunkter i alla kundrelationer. Med över 70 kontaktcenter och 54.000 anställda, inkluderar våra resurser land-, kustnära- och offshore-platser samt 7000+ hembaserade arbeten. Stödet SYKES ger kunderna via olika medier, och på många språk, maximerar kundupplevelsen och kundlojaliteten hos klienterna. För oss är du en viktig person i vår organisation och vi vill att du ska trivas

Information om jobbet

Arbetstid & varaktighet
  • Heltid
  • Tillsvidare
  • Vanlig anställning
Lön
  • Fast månads- vecko- eller timlön
Postadress
  • Region SVEG
  • 84222 Herrögatan 25