Installera Ledigajobb.se för snabb åtkomst! Vill du snabbt hitta tillbaka till Ledigajobb.se?
Du är offline.
Försök igen.
Service Coordinator inom Meeting&Event - optimering & administrering
Skicka ansökan 24 dagar kvar
Koordinator Servicekoordinator Konferensvärd/konferensvärdinna
24 dagar kvar

Arbetsbeskrivning

När du vill att jobbet ska vara mer än bara ett jobb erbjuder vi variation på olika sätt. Hos oss får du vara dig själv! För vi vet att en inkluderande arbetsplats ger framgång och det blir roligare att gå till jobbet. Hos oss får du intressanta och utmanande arbetsuppgifter. Om tjänsten  Service Coordinator inom Meeting&Event med fokus på optimering och administrering av utvalda konferensrum. Vi söker nu en engagerad och lösningsorienterad Service Coordinator inom Meeting & Event, till vårt globala uppdrag i Lund. Vi söker dig som vill vara med och skapa de bästa förutsättningarna för effektiva möten genom att administrera och optimera användningen av våra specifikt utvalda konferensrum. Du kommer spela en nyckelroll i att säkerställa att våra konferensrum nyttjas på bästa sätt och att mötesupplevelsen håller högsta kvalitet.   Du får även utvecklingsmöjligheter inom Meeting&Event att vid givna tillfällen jobba mer operativ med att samordna, planera och genomföra möten och event i varierande omfattning tillsammans med teamet inom Meeting&Event.  Du är en del i ett team, men jobbar också på egen hand nära verksamheten, i en fartfylld miljö, där din flexibilitet och engagemang tillsammans med både kunder och kollegor leder till en positiv och förstklassig gästupplevelse.  Arbetsuppgifter  • Ansvara för bokning och koordinering av möten i utvalda konferensrum  • Optimera användningen av konferensrum genom effektiv schemaläggning inklusive rumsallokering och rumsbyten  • Arbeta proaktivt för att identifiera förbättringsmöjligheter och effektiva lösningar i rumsanvändningen  • Engagera intressenter genom nära samarbete, skapa förståelse för teamets behov och samla datadrivna insikter till konkreta handlingsplaner   • Följa upp och rapportera statistik kring rumsanvändning och beläggningsgrad  • Förståelse och engagemang i Stakeholder Management, inklusive samarbete med nätverk, kunder och andra servicefunktioner  • Ansvara för att samordna, planera och genomföra möten och event operativt, vid behov inom Meeting&Event teamet  Kvalifikationer  • Erfarenhet av samordning och planering, gärna inom mötes- och konferensverksamhet  • God förmåga att strukturera, prioritera och arbeta lösningsorienterat  • Hög flexibilitet och anpassning för snabba förändringar i det dagliga arbetet  • God teknisk kompetens inom konferensutrustning samt erfarenhet av digitala bokningssystem och generell datakunskap  • Serviceinriktad och kommunikativ, med förmåga att samarbeta med olika funktioner och nivåer inom organisationen  • Du pratar och skriver svenska obehindrat samt behärskar engelska  • Har god datorvana i Office 365  • B-körkort   Personliga egenskaper  • Initiativtagande och självgående  • Flexibel och har förmågan att hålla många bollar i luften   • Noggrann och organiserad  • Du har lätt för att skapa goda relationer och trivs i en roll där du får vara spindeln i nätet  Vi erbjuder  • Ett roligt och varierande arbete i ett engagerat team  • Möjlighet att växa och utvecklas inom företaget  • Vi erbjuder en inkluderande arbetsplats med utvecklingsmöjligheter och en kultur där idéer och initiativ välkomnas.    Mer om tjänsten Låter det här som dig? Skicka din ansökan med CV och personligt brev via vårt rekryteringssystem senast 12 januari 2026. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen, så vänta inte med att skicka in din ansökan. Vi erbjuder en tillsvidareanställning där provanställning tillämpas. Tillträde enligt överenskommelse.  Heltid 100%, arbetstid 7.30-16.30, några tillfällen per år kan kvällsarbete förekomma.  Vid frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen, vänligen kontakta Anette Ström på [email protected] För tjänsten kommer vi att genomföra drogtest på slutkandidat. Kandidaten kommer att informeras och efterfrågas om medgivande innan kontrollen görs. Observera att samtliga medarbetare inom Sodexo behöver genomföra en identitetsvalidering innan anställning inled.   Sodexokoncernen Sodexo grundades av Pierre Bellon i Marseille 1966 och är ledande inom mat- och servicetjänster för bättre vardagsupplevelser inom lärande, arbete, hälsa och nöje. Sodexokoncernen är unik genom sitt oberoende och grundarfamiljens delägande, samt sin hållbara affärsmodell. Med sitt utbud av tjänster möter Sodexo vardagens utmaningar med ett dubbelt mål: att förbättra livskvaliteten för våra medarbetare och alla som tar del av vår service, samt att bidra till ekonomiska, sociala och miljömässiga framsteg i de samhällen där vi är verksamma. För oss går tillväxt och socialt engagemang hand i hand. Vårt syfte är att skapa en bättre vardag, för ett bättre liv för alla. Sodexo är medlem i CAC Next 20, Bloomberg France 40, CAC SBT 1.5, FTSE 4 Good och DJSI Index.

Mer info

Lön Fast månads- vecko- eller timlön
Uppdragsform Vanlig anställning
Publicerad 2025-12-19
Antal platser 1
Hemsida Länk

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Liknande jobb

Sälj Ekonom Support Koordinator Customer Support Kundtjänstmedarbetare Backoffice medarbetare
16 dec
Assistent Sekreterare Administratör Kontorsadministratör Logistikadministratör Administrativ säljare Administrativ assistent Administrativ sekreterare
15 dec
Koordinator Rekryterare Rekryteringskoordinator Customer Success Manager Talent Acquisition Assistant Talent Experience Coordinator Talent Acquisition Coordinator
21 nov