Installera Ledigajobb.se för snabb åtkomst! Vill du snabbt hitta tillbaka till Ledigajobb.se?
Du är offline.
Försök igen.
Facility helpdesk specialist till Swedbank
Skicka ansökan 29 dagar kvar
Supporttekniker Facility Manager First Line Support Kundtjänstmedarbetare Backoffice medarbetare
29 dagar kvar

Arbetsbeskrivning

Gillar du att ha koll på läget, hjälpa människor och se till att vardagen flyter på. Trivs du i en roll där ingen dag är den andra lik och där du är navet mellan människor, fastigheter och leverantörer? Då kan rollen som Facility Helpdesk Specialist vara helt rätt för dig. Här får du kombinera service, administration och problemlösning i en miljö där du verkligen gör skillnad.



Information om tjänsten

Professionals Nord söker i samarbete med Coor en facility helpdesk specialist som kommer arbeta ute hos deras kund - Swedbank. Den här rekryteringsprocessen hanteras av Professionals Nord och Coors önskemål är att alla frågor kring tjänsten går till [email protected]



Arbetsuppgifter

I rollen som Facility Helpdesk Specialist är du första kontakt för felanmälningar kopplade till Swedbanks fastigheter runt om i Sverige. Du hanterar allt från mindre vardagsproblem till mer komplexa eller akuta situationer och ser till att ärendena hamnar hos rätt person eller leverantör.

Du sitter på Swedbanks huvudkontor i Sundbyberg tillsammans med ett team som samarbetar och stöttar varandra.

Exempel på arbetsuppgifter:

  • First line support av felanmälningar via telefon och e-post
  • Hantera och fördela inkommande ärenden i ärendehanteringssystem
  • Koordinera leverantörer och underleverantörer
  • Övriga administrativa uppgifter

Vi söker dig som

Har någon form av erfarenhet från kundservice, administration eller liknande roll. Det är meriterande om du tidigare arbetat som Facility Helpdesk, Facility Manager eller inom fastighetsrelaterad service, men det är inget krav. Det viktigaste är att du är trygg i en administrativ roll, bekväm med datorer och har lätt för att uttrycka dig i skrift.

Vi tror att dina personliga egenskaper är avgörande för hur väl du kommer trivas i rollen. Du är serviceinriktad och kommunikativ och trivs med att ha daglig kontakt med många olika människor. Samtidigt är du strukturerad och noggrann, vilket gör att du kan prioritera ärenden, följa upp och se till att allt dokumenteras på ett korrekt sätt. Även när tempot ökar eller akuta situationer uppstår behåller du lugnet och har ett lösningsorienterat förhållningssätt.

START: Enligt överenskommelse
OMFATTNING: Heltid
STAD: Sundbyberg
URVAL: Sker löpande
KONTAKT: Stina Vidmark

#kundtjänst #administrativ #support #swedbank #coor #facility

Sök tjänsten nedan genom att fylla i din information samt bifoga dokument. Logga gärna vidare in på "Mina sidor" efter att du bekräftat ditt konto, här kan du skapa din kandidatprofil vilket utökar din chans till drömjobbet! Vi går igenom urvalet löpande och kan därför ha gått vidare med kandidater innan annonsen stängs ner. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via mail men har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta oss på [email protected]

Mer info

Lön Fast månads- vecko- eller timlön
Uppdragsform Vanlig anställning
Publicerad 2025-12-18
Antal platser 2