För att säkerställa kontinuitet, kvalitet och stabilitet i den löpande ekonomiadministrationen söker vi en Ekonomiassistent till Landskronahem. Konsultuppdraget möjliggör en flexibel och effektiv resurslösning som ska anpassas efter verksamhetens behov under uppdragsperioden.
Om rollenI rollen som ekonomiassistent kommer du att arbeta med följande arbetsuppgifter:
Samtliga krav ska redovisas tydligt i CV, inklusive perioder, uppdrag, omfattning och ansvar.
Personliga egenskaper
Uppdraget beräknas starta den 2 mars 2026, eller enligt överenskommelse med beställaren. Avtalet gäller i två (2) år med möjlighet till förlängning med ytterligare ett (1) + ett (1) år.
Omfattning: Tjänsten omfattar 50 % av en heltidstjänst, motsvarande cirka 20 timmar per vecka. Behovet av arbetstimmar är fördelat enligt följande: Vecka 1 omfattar 40 timmar. Övriga timmar fördelas jämnt över resterande veckor.
Uppdraget är placerat i Landskrona. Konsulten förväntas vara tillgänglig för arbete på plats i beställarens lokaler under merparten av uppdragstiden, enligt överenskommelse.
För frågor om tjänsten återkom till ansvarig rekryterare på [email protected].
Skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt då tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.