Installera Ledigajobb.se för snabb åtkomst! Vill du snabbt hitta tillbaka till Ledigajobb.se?
Du är offline.
Försök igen.
WeUnite Academy: digitalisera föreningslivet - vi söker nya talanger
Skicka ansökan 46 dagar kvar
Support 2nd line support First Line Support Kundtjänstmedarbetare Customer Success Manager
46 dagar kvar

Arbetsbeskrivning

WeUnite Academy: Var med och digitalisera föreningslivet – vi söker nya talanger

Vi på WeUnite utvecklar moderna SaaS-lösningar för föreningslivet – från administration och betalningar till kommunikation och medlemshantering. Vår vision är att föra alla föreningar, klubbar och förbund över hela Sverige framåt.

Som del av WeUnite Academy får du en flexibel deltidsroll där du kan kombinera arbete med studier eller idrott, samtidigt som du utvecklas inom support, kommunikation och teknik. Du blir en del av ett team med stark lagkänsla som tillsammans bygger framtidens digitala föreningsliv.


Huvudroller – välj en

  • 1st line support – hantera kundärenden och ge användarstöd
  • 2nd line support – tekniska och avancerade ärenden, felsökning


Underaktiviteter som kan kombineras

  • Customer Success – utbilda och stötta kunder
  • Marknad – sociala medier och innehåll
  • Försäljning – leads, uppgraderingar, kundkontakt
  • Junior systemutveckling – kundsetup, uppgraderingar, utvecklingsstöd


Mer info

Lön Fast månads- vecko- eller timlön
Uppdragsform Vanlig anställning
Publicerad 2025-12-16
Antal platser 4
Hemsida Länk