Installera Ledigajobb.se för snabb åtkomst! Vill du snabbt hitta tillbaka till Ledigajobb.se?
Du är offline.
Försök igen.
Administratör
Skicka ansökan 30 dagar kvar
Sommarjobb Administratör Administrativ assistent
30 dagar kvar

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten I rollen som administratör arbetar du som ett nära ledningsstöd med huvuduppgift att underlätta den dagliga verksamheten för chefer och medarbetare. Du samarbetar tätt med linjechefer och deras team i det operativa arbetet för att skapa goda förutsättningar för effektivitet och kvalitet. Arbetet är varierat och innefattar bland annat ansvar för onboarding av nya medarbetare och konsulter inom avdelningen, samordning av kommunikation samt samarbete med administrativa assistenter på andra avdelningar. Du ansvarar även för att samordna konferenser och möten med både interna och externa intressenter, administrera sommararbete samt bistå med övrigt administrativt stöd vid behov, såsom framtagande av rapporter, presentationer och personaladministrativa uppgifter. Tjänsten är på heltid med arbetstid dagtid. Tillträde sker snarast eller enligt överenskommelse. Anställningen är ett föräldravikariat som sträcker sig till och med minst oktober 2026. Din profil Vi söker dig som har erfarenhet av administrativt arbete och ett genuint intresse för att ge god service. Du är strukturerad, har god förmåga att koordinera och kan hantera flera arbetsuppgifter parallellt. Du arbetar proaktivt och har lätt för att se både utmaningar och möjligheter, vilket är särskilt viktigt då organisationen befinner sig i en expansiv fas och genomgår förändringsarbete för att möta verksamhetens behov. Du har god kommunikativ förmåga och trivs i en dynamisk, multikulturell och global miljö. Tjänsten kräver att du behärskar svenska och engelska flytande i tal och skrift. Vidare har du erfarenhet av att arbeta i Officepaketet och är bekväm med olika administrativa system. Du trivs med att arbeta både självständigt och i nära samarbete med andra. Om Ikett Personalpartner AB Ikett Personalpartner AB är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering av kvalificerad kollektivpersonal och tjänstemän. Främst inom yrkesområdena industri, el, bygg och administration. Som konsult hos Ikett har du möjligheten att söka lokala arbeten och researbeten i Sverige samt Norge. Vi arbetar kontinuerligt för att du och kunden ska trivas så bra som möjligt med varandra och för att era önskemål ska tillgodoses. Ikett är medlem i Almega Kompetensföretagen och har kollektivavtal med LO, Unionen och Akademikerförbunden. Ikett är certifierat enligt ISO 9001. Målet med vårt arbete är nöjda kunder och skickliga medarbetare som trivs. Detta vill vi uppnå genom kvalitet, kompetens och effektivitet. För mer information och nyheter, följ oss gärna på: Facebook: www.facebook.com/ikettpersonalpartner LinkedIn: www.linkedin.com/company/ikett-personalpartner-ab-as Notera att vi med anledning av GDPR inte tar emot ansökningar via mail.

Mer info

Lön Fast månads- vecko- eller timlön
Uppdragsform Vanlig anställning
Publicerad 2025-12-16
Antal platser 2
Hemsida Länk

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Liknande jobb

Front Desk Receptionist Löneadministratör Receptionspersonal Kontorsreceptionist
21 nov
Fordonssamordnare Fordonsadministratör Administrativ samordnare
10 dec
Socionom Ledsagare Samordnare Administrativ assistent
Idag