Nu har du möjlighet att bli en del av ett unikt och samhällsviktigt infrastrukturprojekt i rollen som Controller. Du kliver in i ett komplext och spännande projekt inom en av världens längsta vägtunnlar, där du får arbeta nära erfarna aktörer och bidra till utvecklingen av avancerade tekniska system för framtidens transportinfrastruktur.
Vad erbjuder vi?
Här erbjuder vi möjligheten att snabbt bygga upp ett stort professionellt nätverk inom ramen för ett omfattande och samhällsviktigt infrastrukturprojekt. Du blir en del av ett engagerat och kompetent team som präglas av god sammanhållning, hög yrkesstolthet och ett positivt samarbetsklimat. Arbetsmiljön är öppen, trivsam och kännetecknas av ett lättsamt men professionellt förhållningssätt.
Anställningen innebär att du bidrar till utveckling och förvaltning av kritisk infrastruktur som är avgörande för samhällets funktion, bland annat inom energi- och kommunikationsområdet. Verksamheten erbjuder stor variation i arbetsuppgifter samt en hög grad av frihet under ansvar. Det finns goda möjligheter till både personlig och professionell utveckling, genom att fördjupa dig i rollen eller ta dig an nya utmaningar över tid. Mer information om företaget ges vid personlig kontakt.
Vem söker vi?
Som person är du tydligt kommunikativ och har lätt för att skapa förtroendefulla relationer i olika sammanhang. Du är flexibel och anpassningsbar, med förmågan att snabbt sätta dig in i nya förutsättningar och arbeta effektivt även när förutsättningarna förändras. Ditt arbetssätt präglas av noggrannhet och struktur, och du har en stark analytisk förmåga som gör att du kan se både detaljer och helhet samt fatta välgrundade beslut i ditt arbete.
Vad innebär rollen?
Som Controller i projektet är du med och bidrar till kvalitet, struktur och tillförlitlighet i budget, uppföljning och prognos för projektet, samt analysera resultat och skapa underlag för att stödja välgrundade beslut.
I din roll ansvarar du för:
Rollen är varierande, målinriktad och tydligt kontaktskapande, med många kontaktytor och en central funktion i projektets framdrift. Du får möjlighet att vara delaktig i att driva projektet framåt tillsammans med erfarna och kunniga kollegor. Företaget har sitt kontor i Bromma och arbetstiderna är 07: 30-16:30 måndag-fredag.
Denna rekryteringsprocess innehåller bakgrundskontroll som sammanställer tidigare offentligt brottsregister och ekonomisk stabilitet är ett krav. Bakgrundskontrollen består av offentlig information som hanteras konfidentiellt. Intresserad? Skicka in ansökan snarast då urval sker löpande. Varmt välkommen med eventuella frågor till ansvarig rekryterare Elida Rhodin.