Installera Ledigajobb.se för snabb åtkomst! Vill du snabbt hitta tillbaka till Ledigajobb.se?
Du är offline.
Försök igen.
Office Coordinator  i Centrala Stockholm (75%)
Skicka ansökan 169 dagar kvar
Koordinator Office Coordinator Kontorsreceptionist
169 dagar kvar

Arbetsbeskrivning

Vill du arbeta i en modern och varm kontorsmiljö?  Nu söker vi en serviceinriktad och självgående Office Coordinator  till ett företag i centrala Stockholm. Här blir du en viktig del av ett härligt gäng på cirka 30 personer, där man hjälps åt och stöttar varandra. Det är mycket som händer i vardagen och tempot är periodvis högt, så vi söker dig som gillar när det är fart och variation.

Om rollen

I rollen som Office Coordinator arbetar du nära Office Manager och stöttar verksamheten i det dagliga arbetet. Du ser till att kontoret är välkomnande, snyggt och fungerar som det ska. Du blir ”spindeln i nätet” för service, ordning och flöden på kontoret.

 

I rollen ingår bland annat:

  • Ta emot och välkomna besökare samt hantera bud

  • Vara behjälplig och stötta kollegor i vardagliga uppgifter

  • Hantera mail

  • Posthantering och enklare administration

  • Beställa frukost, lunch, fika, blommor och kontorsmaterial

  • Säkerställa påfyllning av kaffe, mjölk och övriga förbrukningsvaror

  • Boka och förbereda mötesrum

  • Stötta vid interna möten och aktiviteter

  • Viss resebokning

 

Vi söker dig som är:

 

  • Självgående och gillar ansvar

  • Snabbfotad och lösningsorienterad

  • Serviceminded

  • Glad, positiv och gillar att hjälpa till

  • Gillar ordning, struktur och att ha det fint runt omkring dig

  • Ser vad som behöver göras och tar tag i det

 

 Om arbetsplatsen

 

Ett modernt och centralt kontor med fantastisk atmosfär och snälla kollegor. Företaget är Great Place to Work-certifierat, vilket speglar det starka fokus på trivsel, gemenskap och arbetsglädje. Man gör mycket tillsammans, och även som konsult blir du ”en i gänget”.

 

Anställning

Detta är ett konsultuppdrag via Joyweek på 75 %. Du blir därmed en del av såväl Joyweek & kundföretaget där du får vårt stöd genom din anställning. Vi följer dig nära och ser till att du trivs, utvecklas och får de rätta förutsättningarna.

Vi värnar om din trivsel och följer kollektivavtal. Som anställd på Joyweek erbjuds du även förmåner som förskottssemester, friskvårdsbidrag & lunchkort.

 

 

Omfattning och tider

 

Omfattning: 75 % (möjlighet till mer framöver)

Arbetstider: 08.30–15.00 (30 min lunch)

Start: 26 januari 2026

Placering: Centrala Stockholm

Anställningsform: Tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning

Mer info

Lön Fast månads- vecko- eller timlön
Uppdragsform Vanlig anställning
Publicerad 2025-12-11
Antal platser 1
Hemsida Länk

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Liknande jobb

Front Desk Receptionist Löneadministratör Receptionspersonal Kontorsreceptionist
21 nov
Koordinator Rekryterare Rekryteringskoordinator Customer Success Manager Talent Acquisition Assistant Talent Experience Coordinator Talent Acquisition Coordinator
21 nov