Om jobbet
Till vårt receptionsteam på Stadshotellet behöver vi ytterligare förstärkning och söker nu en medarbetare som vill jobba 50% (kan eventuellt bli mer på sikt/vid behov)
Arbetstiderna varierar och är förlagda på vardagar och helger, morgon och kväll.
Är du en serviceinriktad och positiv person som trivs i en roll där du är företagets ansikte utåt? Då kan du vara den vi söker!
I rollen kommer du att vara den första kontaktpunkten för våra besökare och gäster. Du ansvarar för att ge ett professionellt bemötande och att skapa en välkomnande atmosfär.
Arbetsuppgifter:
- Ta emot och hjälpa besökare
- Svara på telefon och mail
- Hantera bokningar och administration
- Säkerställa att receptionen alltid är representativ
Vi söker dig som:
- Har god kommunikativ förmåga
- Har erfarenhet från service/ administration.
- Är noggrann, strukturerad och serviceinriktad.
- Trivs i en roll med varierade arbetsuppgifter.
- Behärskar svenska & engelska i tal och skrift (andra språk är meriterande).
- Det är också meriterande om du jobbat i något affärssystem.
Vi tillämpar kollektivavtal.
Är du rätt person för oss? Skriv i din ansökan varför just DU hade passat perfekt i denna roll. Skicka din ansökan redan idag! Intervjuer sker löpande.
OBS: Dessa tjänster är populära och vi har tyvärr ingen kapacitet att svara alla sökande. Är du aktuell för intervju så kommer du bli kallad.