Installera Ledigajobb.se för snabb åtkomst! Vill du snabbt hitta tillbaka till Ledigajobb.se?
Du är offline.
Försök igen.
Ekonomisupport till kund i norrort
Skicka ansökan 21 dagar kvar
Rådgivare Ekonomiassistent
21 dagar kvar

Arbetsbeskrivning

Vi söker nu en person till rollen som Ekonomisupport hos vår kund i norrort. En central roll där du stöttar upp ekonomiavdelningen i det dagliga arbetet. Har du erfarenhet av ekonomirelaterade arbetsuppgifter och är tillgänglig omgående? Då har vi jobbet du söker!
Om rollen

Nu söker vår kund en medarbetare till rollen som Ekonomisupport på deras ekonomiavdelning. Som Ekonomisupport blir du en viktig del av det löpande ekonomiarbetet. Dina huvudsakliga uppgifter kommer bland annat att omfatta hantering av transaktioner, fakturering, avstämningar och att bistå i arbetet kring bokslut. Du kommer även att analysera ekonomirelaterade frågor, ge intern service samt bidra till att utveckla och effektivisera avdelningens arbetssätt.

Vi letar efter dig som arbetar strukturerat, uppskattar en omväxlande vardag och trivs i en roll med många interna kontakter. För att lyckas behöver du vara serviceinriktad, noggrann och ha ett strukturerat förhållningssätt. Du bör också vara öppen för förändringar och ha god systemvana.



Dina arbetsuppgifter
  • Arbeta med kundreskontra, leverantörsreskontra och delta i bokslutsprocessen
  • Analysera och lösa ekonomirelaterade frågor både internt och externt
  • Fungera som rådgivare och stöd inom ekonomisupport för kollegor och kunder
  • Säkerställa att det dagliga arbetet håller hög kvalitet och följer företagets administrativa rutiner

Vem söker vi

För att lyckas i rollen ser vi att du har en gymnasial utbildning eller motsvarande, gärna kompletterad med praktisk erfarenhet av ekonomirelaterade arbetsuppgifter. Du behärskar svenska och engelska väl, både muntligt och skriftligt, och har grundläggande kunskaper i Officepaketet. Det är meriterande om du dessutom har eftergymnasial utbildning inom ekonomi.

För att trivas och lyckas i rollen behöver du vara strukturerad och ordningsam, samtidigt som du kan anpassa dig till förändringar och hitta lösningar när utmaningar uppstår.



Nyfiken på att veta mer

Detta är ett konsultuppdrag på 6 månader med start i januari 2026 med goda möjligheter till förlängning. Du blir anställd av oss på OnePartnerGroup och du kommer att tillbringa dina arbetsdagar hos vår kund i norrort.

I konsultvärlden går det ofta snabbt så vänta inte med att skicka in din ansökan då vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum. Vi tar inte emot ansökningarna via mejl med hänsyn till GDPR.

Har du frågor om tjänsten eller undrar hur processen ser ut framöver är du välkommen att kontakta Ida Winther på [email protected] eller Josefine Blomkvist på [email protected].



När du blir en del av oss

Som konsult hos oss på OnePartnerGroup har du din konsultchef som stöttar dig i att lyckas och trivas. Självklart innefattas din anställning av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension, fackliga relationer och friskvårdsbidrag, för inget är viktigare än att du känner dig trygg med din anställning hos oss. Låt oss bli din nya kollega!

Vi på OnePartnerGroup jobbar med rekrytering, bemanning och utbildning och är din bästa kollega i karriären när du söker jobb. Med lokal förankring på ett 50-tal orter, från Malmö i söder till Kalix i norr, finns vi alltid nära dig.

Vi ser fram emot att höra från dig!

Mer info

Lön Fast månads- vecko- eller timlön
Uppdragsform Vanlig anställning
Publicerad 2025-12-05
Antal platser 1
Hemsida Länk