Har du passion för hudvård, hårvård och makeup? Brinner du för att hjälpa kunder att hitta det de behöver, på ett personligt och genuint sätt? Är du utåtriktad och har känsla för service, och har erfarenhet från skönhetsbranschen? Då kan det vara dig vi söker! Vi letar efter någon som kan driva vår butik, och fortsätta sätta den på kartan som en självklar skönhetsdestination.
Som butiksmedarbetare på Hudoteket jobbar du främst med att sälja produkterna i vår butik och att hjälpa kunder i vår reception. Du utför typiska uppgifter för butiks- och receptionsarbete. Det innebär till exempel att
Du hjälper kunderna att välja ut produkter som passar dem genom att exempelvis visa upp cremer eller testa ut makeup. Just makeup är något som våra kunder älskar, så där hoppas och tror vi att även du har ett stort intresse. Du håller receptionen och butiken inbjudande och uppdaterad genom att skylta med aktuella kampanjer och nyheter.
Vi söker dig som
Vi ser också gärna att du delar med dig av din expertis genom att ge tips och inspiration i våra olika kanaler. Det inkluderar att vara med i filmer och bilder till marknadsföring, sociala medier och webbplatsen. Genom dessa kanaler kan du visa upp vad som händer i Hudotekets butik och inspirera våra kunder att komma dit.
Det är meriterande om du
Eftersom vi är ett familjeföretag där det händer mycket hjälps vi åt där det behövs, både för att stötta varandra och för att få en varierande och flexibel arbetsmiljö.
Vi erbjuder dig
Hos oss på Hudoteket händer det mycket hela tiden! Möjligheten att utvecklas i sin tjänst och på Hudoteket är därför stora. För att vår personal ska ha de bästa förutsättningarna att utföra sitt arbete väl satsar vi mycket på löpande utbildningar. Vi erbjuder även friskvård och extra bra pris på våra produkter och behandlingar.
Arbetsmiljö
Hos oss får du arbeta i en riktigt härlig miljö. Vi har ljusa, vackra lokaler med kristallkronor och kakelugnar. Det gör att både kunder och personal har lätt för att trivas.
På fyra våningsplan jobbar ett gäng duktiga medarbetare såsom hudterapeuter, frisörer, massörer, butiks-och receptionspersonal samt ekonomi och ledning.
Tjänsten: Tjänstgöringsgraden är cirka 80 procent alt enligt överenskommelse. Arbetstiden fördelas på vardagar och lördagar enligt våra öppettider. Tillträde är i mitten på februari 2026 (alt enligt överenskommelse). Vi håller salongen stängd veckorna 28-32, så då har man semester. Lön: Enligt kollektivavtal detaljhandel.
Ansökan: Skicka in din ansökan via knappen på den här sidan så snart som möjligt. Vi intervjuar personer löpande. För att alla personuppgifter ska hamna på rätt ställe tar vi inte emot några ansökningar via mejl. Notera att vi till denna tjänst söker någon med erfarenhet från skönhetsbranschen. Har du inte det kan du alltid connecta med oss, så får du notiser när det dyker upp en mer passande tjänst.
Vi hörs!