Vi är juicepressare som brinner för riktigt bra juice för både kropp och planet – våra varumärken är Råsaft och Rscued.
Om Better Jusage
Under våren 2023 bildade Rscued och Råsaft en gemensam juice-grupp, Better Jusage AB. Vår vision är enkel: producera livsmedel med 0 % svinn och 100 % cirkulärt.
Vi pressar våra juicer i vårt eget mikropresseri i Loviseberg utanför Stockholm, där smak, färskhet och råvara står i centrum.
Råsaft är kallpressad juice av 100 % frukt och grönt – känd för sin rena smak och kvalitet.
Rscued förlänger livet på frukt & grönt som annars riskerar att slängas. Förra året räddade vi över 560 ton råvaror.
Nu söker vi en Brand Manager som vill bygga och utveckla våra varumärken framåt – både inom DVH och HoReCa.
Om rollen
Som Brand Manager får du chansen att vara med och forma framtiden. Du blir en nyckelspelare i att driva varumärkets strategiska utveckling. Du har det övergripande ansvaret för att driva varumärkes- och marknadsarbetet för Rscued och Råsaft.
Rollen är både strategisk som operativ: Du ansvarar för hela kedjan, från att utveckla varumärkesplattform och årsplan, till att omsätta det i konkreta kampanjidéer, marknadsaktivering, uppföljning och nya insikter. I ditt ansvar ingår även sortimentsutveckling och framtagning av nyheter.
I rollen ingår även att jobba med sortimentet och framtagning av nyheter
Du samarbetar nära CCO, säljavdelningen, inköp och byråer (internt och externt).
Du kommer bland annat att:
Det här är en roll för dig som gillar att kombinera idé, struktur och affär – och som trivs med att jobba både högt och lågt.
Vem är du?
Vi tror att du:
Som person är du:
Känner du igen dig i våra värdeord modig, nyfiken och teamplayer? Då tror vi att du kommer att trivas hos oss.
Vi erbjuder:
Praktisk information
Ansökan
Låter det här som du?
Skicka CV och personligt brev till [email protected].
Vi intervjuar löpande.
Vi undanber oss vänligt men bestämt kontakt från annonssäljare och rekryteringsföretag.