BIAB Lås & Larm är en ledande aktör inom lås och säkerhetsbranschen. Vi arbetar med både privatpersoner och företag och erbjuder heltäckande säkerhetslösningar inom lås, passagesystem och larm. Med lång erfarenhet, starkt kundfokus och hög kompetens levererar vi trygghet och kvalitet i varje uppdrag. Vår personal är vår största tillgång, tillsammans skapar vi lösningar som gör skillnad.
Som kund och servicekoordinator hos BIAB Lås & Larm får du en nyckelroll i att skapa ordning, struktur och flyt i det dagliga arbetet. Du blir länken mellan våra kunder, tekniker och ledning den som planerar, följer upp och ser till att allt rullar smidigt.
Du kommer att arbeta både operativt och strategiskt. Ta emot inkommande ärenden, fördela uppdrag, kommunicera med kunder och bidra med förbättringar i rutiner och arbetssätt. Du kommer även att leda och koordinera tekniker under uppdrag.
Rollen passar dig som trivs i en vardag med högt tempo, kan ha många bollar i luften, mycket ansvar och många kontaktytor.
Som kund och servicekoordinator kommer du bland annat att:
Önskad Profil:
Vi söker dig som är:
Meriterande om du har:
Övrigt:
Start: Omgående Arbetstider: Måndag–fredag, kl. 07:00–16:00 Placering: Tullinge Hantverksbyn Anställningsform: Tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning Förmåner: Rikskuponger (50% subventioneras) och friskvårdsbidrag
Rekryteringen görs i samarbete med Tillväxt Botkyrka. Urvalet sker löpande och dina svar på ansökningsfrågorna ligger till grund för bedömning av din ansökan. På grund av hur annonsplattformen är uppbyggd kan Tillväxt Botkyrka stå som arbetsgivare, men tjänsten som beskrivs ovan är alltid hos den arbetsgivare som omnämns. Arbetsgivaren får rekryteringsstöd av Tillväxt Botkyrka för att hitta just dig.