OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.
Happy Boss AB erbjuder helhetslösningar som effektiviserar och förenklar livet på kontoret. Med vår vision om att frigöra kundens tid och våra ledord ”Enkelt, professionellt och personligt” strävar vi efter att skapa långsiktiga kundrelationer med hög tillit och tydlighet. Vi är stolta över att vara ett Great Place to Work och erbjuder en arbetsplats där utveckling, gemenskap och glädje står i fokus.
Om rollen: Vi söker en Office Coordinator för placering hos en av våra kunder med kontor i centrala Stockholm. Du blir anställd av oss men arbetar dagligen på plats hos kunden, där du har en nyckelroll i att hålla kontoret välorganiserat och representativt. Eftersom arbetsmiljön är internationell behöver du kunna kommunicera obehindrat på svenska och engelska, både muntligt och skriftligt. I rollen är du ett viktigt stöd för verksamheten och bidrar till en positiv upplevelse för både medarbetare och besökare.
Exempel på arbetsuppgifter:
Vi tror att du har
Vad vi erbjuder:
En roll med stort eget ansvar och möjlighet att påverka. En stimulerande arbetsmiljö där vi har roligt tillsammans och firar framgångar. Utvecklingsmöjligheter i en växande organisation. En arbetsplats med tydligt fokus på gemenskap, glädje och samarbete.
Övrigt:
Vi kommer i denna process att träffa kandidater löpande, och tycker du att ovan låter som något för dig ser vi gärna att vi får din ansökan omgående.
Ansökan eller frågor kring rollen eller processen kan riktas till [email protected]