Installera Ledigajobb.se för snabb åtkomst! Vill du snabbt hitta tillbaka till Ledigajobb.se?
Du är offline.
Försök igen.
Administrativ samordnare till bilverkstad
Skicka ansökan 16 timmar kvar
Samordnare Administrativ samordnare
16 timmar kvar

Arbetsbeskrivning

Vi söker en administrativ samordnare till vår bilverkstad. Rollen innebär samordning av administrativa processer och dagliga rutiner i verksamheten. Du behöver inte ha erfarenhet av mekanik, men ska ha dokumenterad erfarenhet av administrativt arbete och god kommunikativ förmåga.

Arbetsuppgifter:

– Samordning av arbetsflöden i verkstaden

– Kontakt och kommunikation med försäkringsbolag

– Kundmottagning och löpande kundkontakt

– Bokningar, tidsplanering och koordinering av arbeten

Planering och samordning av personalens arbetsscheman

– Administrativa uppgifter och ordningshållning i verksamheten

– Kontakt och samarbete med företag i och utanför Sverige, särskilt med aktörer i Mellanöstern

Kvalifikationer:

– Mycket goda kunskaper i arabiska, svenska och engelska

– Erfarenhet av administrativt arbete

– God förmåga att samordna, planera och organisera

– Mycket god kommunikativ förmåga

– God datorvana

Vi erbjuder:

En trevlig arbetsmiljö, varierande arbetsuppgifter och goda möjligheter att utvecklas i rollen.

Arbetstid: Heltid / Deltid (enligt överenskommelse)

Start: Enligt överenskommelse

Mer info

Lön Fast månads- vecko- eller timlön
Uppdragsform Vanlig anställning
Publicerad 2025-11-19
Antal platser 1